سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

پروين:پرسپوليس‌دراهواز بدشانس وبداقبال بود

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 340138
سرپرست باشگاه پرسپوليس شکست سرخپوشان در اهواز را ناشي از اتفاقات فوتبال و بداقبالي پرسپوليس دانست و بر حمايت از علي دايي و کادر فني تيم تاکيد کرد.
به گزارش جهان به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، علي پروين درباره شکست سرخپوشان در اهواز اظهار داشت: مي‌توانستيم قبل از اينکه بازي به ضربات پنالتي کشيده شود برنده ميدان باشيم و به مرحله بعد صعود کنيم. فوتبال است و هزار و يک اتفاق. بنده بعد از بازي نيز در صحبتي تلفني با علي دايي تاکيد کردم که در ضربات پنالتي هيچ چيز قابل پيش بيني نيست و بهترين بازيکنان دنيا هم پنالتي را هدر مي دهند. به اعتقاد بنده پرسپوليس در اهواز بدشانس و بداقبال هم بود و وقتي کار به ضربات پنالتي مي کشد هر اتفاقي ممکن است رخ دهد.

سرپرست باشگاه پرسپوليس درباره صحبت تلفني اش با علي دايي يادآور شد: طبيعي است که باشگاه با سرمربي اش ارتباط داشته باشد و ما نيز بعد از بازي درباره بازي با سرمربي تيم صحبت کرديم و بنده بايد بگويم با تمام توان و وجودمان از علي دايي و کادر فني حمايت خواهيم کرد و در اين برهه حساس اطمينان داريم که هواداران با درک شرايط در بازي هاي باقي مانده ليگ برتر پشتيبان و حامي تيم خواهند بود و شرايط را براي نتيجه گرفتن و خارج شدن تيم از وضعيت فعلي هموار خواهند کرد.

وي افزود: انشاالله با کمک هواداران و همت بازيکنان تيم پرسپوليس در بازي هاي اينده جبران خواهد کرد و براي پيروزي هاي متوالي در شش بازي باقي مانده آماده خواهد شد. هواداران بايد اتفاقات تلخ اخير را فراموش کنند و مثل کوه پشت تيم خودشان باشند و به تيم کمک کنند تا به روزهاي خوب خودش برگردد. در حال حاضر به اعتقاد بنده مسائل روحي رواني و فشاري که از اين نظر روي تيم به وجود آمده تاثير زيادي دارد و به همين دليل هواداران مي توانند تاثير ويژه اي در حرکت رو به جلوي تيم داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *