سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱

عذرخواهي رضایی از پرسپوليسي‌ها

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 340049
مهاجم تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در يک صحنه با بازيکنان پرسپوليس درگير شدم که از آنها عذرخواهي مي‌کنم.
به گزارش جهان، غلامرضا رضايي در گفت‌وگو با فارس در خصوص پيروزي تيم فوتبال فولاد خوزستان برابر پرسپوليس در ضربات پنالتي اظهار داشت: از باخت پرسپوليس ناراحتم اما من فولادي هستم و امشب بايد خوشحال باشم. فکر مي‌کنم امشب اهواز غرق در شادي خواهد بود، اميدوارم هواداران در بازي‌هاي بعدي هم ما را حمايت کنند.

وي ادامه داد: در يک صحنه با بازيکنان پرسپوليس درگير شدم که همين‌جا از آنها عذرخواهي مي‌کنم. من نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد و فکر مي‌کنم که اشتباه کردم.

بازيکن تيم فوتبال فولاد خوزستان افزود: ما براي برد آمده بوديم که خوشبختانه مزد تلاش خود را هم گرفتيم. فولاد تيم جوان و يک دستي است و فکر مي‌کنم کمتر تيمي در ليگ امسال بتواند اين تيم را شکست دهد. در بازي امروز مستحق پيروزي بوديم و به حق‌مان هم رسيديم.

رضايي با بيان اينکه به فوتبال ايران تبريک مي‌گويم که امروز شاهد فوتبال قشنگي بود، خاطرنشان کرد: فولاد خوزستان به يک قطب بزرگ در فوتبال ايران تبديل شده است و پيروزي مقابل اين تيم براي ساير تيم‌ها سخت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *