دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

به راحتي سرمان را بريدند

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 340149
مديرعامل تيم فوتبال آلومينيوم المهدي هرمزگان گفت: نمي دانم چرا همواره بايد سر تيم آلومينيوم بريده شود و عدالت در فوتبال از بين برود.
به گزارش جهان، محمدرضا سديد در گفت‌وگو با ايسنا، افزود: در ديدار برابر پيکان تهران پس از دريافت گل نخست در نيمه دوم با صحبت‌هاي کادرفني توانستيم با ارائه يک بازي هجومي ۴۵ دقيقه تيم پيکان را در زمين خود محصور کنيم و اجازه هيچ حرکتي را به اين تيم ندهيم.

وي با بيان اينکه در نيمه دوم به حق خود رسيديم و توانستيم بازي را به تساوي بکشانيم، اظهار کرد: در حالي که همگان در انتظار سوت پايان بازي بودند، به ناگاه داور بازي به اشتباه خطايي را که در بيرون محوطه رقم خورد با نگاه به کمک خود پنالتي اعلام کرد و به همين راحتي تلاش‌هاي تيم آلومينيوم را ناديده گرفت.

سديد با اشاره به اينکه نمي‌دانم چرا کميته داوران با وجود حساسيت بالاي اين ديدار از انتخاب يک داور با تجربه امتناع ورزيده است، خاطرنشان کرد: در حالي که مسابقات ليگ يک در اين روزها به حساسيت کشيده شده است اما نظارت ها همچنان کم بوده و هيچ توجهي نمي شود و به راحتي سر تيم هاي مظلوم بريده و حق را ناحق مي کنند.

مديرعامل باشگاه آلومينيوم المهدي اضافه کرد: اين بازي به پايان رسيد و سه امتياز آن به تيم پيکان تعلق گرفت اما نمي دانم وجدان هاي بيدار کجايند و در حالي که فيلم بازي را به نزد نماينده فدراسيون و ناظر بردم آن ها تنها به راحتي اعلام کردند حق با شماست و پنالتي اعلام شده صحيح نيست اما اين موضوع چه سودي به حال تيم آلومينيوم دارد؟

وي با اشاره به اينکه کميته داوران در هفته هاي آتي بايد با نظارت بيشتر و دقت در انتخاب داوران باتجربه و امتحان پس داده سبب عدم حق خوري تيم ها شود، خاطرنشان کرد: هر تيمي براي کسب سه امتياز به ميدان مي رود و بايد با دقت در انتخاب داوران سعي کنيم تا اشتباهات در نتيجه بازي تأثيري نداشته باشند.

مديرعامل باشگاه آلومينيوم المهدي هرمزگان همچنين با درخواست از کميته مبارزه با دوپينگ نيز عنوان کرد: اميدوارم در اين هفته ها که حساسيت در رقابت ها افزايش يافته است کميته دوپينگ با حضور مستمر خود در مسابقات با گرفتن نمونه از بازيکنان هر شائبه اي را در اين زمينه از بين ببرد و شاهد رقابت هايي سالم در مسابقات ليگ يک باشيم.

سديد در خصوص برخي شايعات مبني بر تلاش برخي افراد در بيرون مستطيل سبز براي تغيير نتيجه در مسابقات ليگ يک نيز خاطرنشان کرد: برخي شنيده ها حکايت از رخ دادن چنين اتفاقاتي است اما با شناختي که از اعضاي سازمان ليگ دارم به طور حتم از وقوع چنين اتفاقات ناسالمي جلوگيري خواهد شد و افرادي که دنبال چنين وقايع و امتيازگيري با دست زدن به هر کاري هستند، قادر به عملي کردن خواسته خود نخواهند بود.

سديد در پايان در خصوص تماس برخي افراد با بازيکنان تيم آلومينيوم نيز بيان کرد: افراد وابسته به برخي تيم ها که برابر آلومينيوم قرار گرفته اند، تماس هايي با بازيکنانمان داشته اند که مسئولان باشگاه با برخورد با چنين اتفاقاتي خواستار رسيدگي سازمان ليگ به اين موضوعات و نظارت بيشتر بر بازي هاي باقيمانده هستيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *