شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

سرمربی‌مهرام:نظر نهایی را من می‌دهم

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 339659
سرمربی تیم بسکتبال مهرام با تاکید بر این مطلب که باید برای موفقیت تفکر پیروزی داشت، گفت: درباره جذب بازیکن خارجی نظر نهایی را خودم می‌دهم.
به گزارش جهان، مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار تیمش برابر ذوب آهن اظهار کرد: ما برابر تیمی به میدان رفتیم که تاریخ بسکتبال و ورزش ما خیلی مدیون این باشگاه است. این تیم بازیکنان و مربیان قوی دارد و شاکله‌اش مستحکم است. بازی کردن با این تیم برابر تماشاگرانش دشوار است و همان طور که انتظار داشتیم بسیار دشوار شد. ما در جریان بازی خیلی تلاش کردیم و گاهی به مشکل هم خوردیم اما در نهایت تلاش بازیکنانم بود که باعث برد شد.

سرمربی مهرام درباره وضعیت مهرام نیز بیان کرد: اوشین در برابر ذوب آهن یک دقیقه بازی کرد و با احساس درد از زمین خارج شد. نمی‌خواستم از او استفاده کنم اما خودش اصرار کرد که به میدان برود اما احساس درد کرد و نتوانست ادامه دهد. با این حال بازیکنان یاد گرفته‌اند بدون اوشین یا هر فرد خاص دیگری بازی کنند و برنده شوند. آنها یاد گرفته‌اند به دانسته‌هایشان ایمان بیاورند و از توانایی‌هایشان بهره ببرند. این مهره‌ها خودشان را باور کرده‌اند که این خیلی مهم است. آنها شخصیت خودشان را پیدا کرده‌اند.

هاشمی در پاسخ به این سوال با توجه به مصدومیت اوشین و حضور اسلاوکو در زیر سبد ذوب آهن با چه برنامه‌ریزی گام به سمت برد برداشتند؟ بیان کرد: اگر یک مربی بگوید بازیکنان ما جوان هستند یا ما این بازیکن را نداریم یا حریف خارجی دارد اعتماد به نفس ندارد و تیمش را تحقیر کرده است. باید تفکر ما برد باشد تا بتوانیم برابر حریفان به برتری برسیم. باید بدون ترس به میدان برویم و از طرف دیگر مغرور نشویم. باید برای برد و رسیدن به هدف برنامه‌ریزی و سیستم داشت تا موفق شویم. به هر حال نباید به دنبال بهانه‌ای بود چون با هر شرایطی باید به دنبال پیروزی رفت و مبارزه کرد. اگر ما بهانه بیاوریم اعتماد به نفس تیم کم می‌شود.

سرمربی مهرام در پاسخ به این سوال که در دور رفت برابر افرا بازی گره خورد و مهرام کلی گیر کرد، درباره دیدار بعدی برابر همین تیم که دوشنبه برگزار می‌شود چه برنامه‌ای دارد؟ گفت: اگر اینگونه فکر کنیم در همه بازی‌ها گیر کرده‌ایم و با تلاش برنده شده‌ایم. آن زمان که توپ بالا می‌رود هیچ تیمی به باخت فکر نمی‌کند و برد می‌خواهد. باید در کمال احترام به حریف خوب بازی کنیم و با فکر جلو برویم.

او درباره بازیکن خارجی و اینکه گارد رأس جذب می‌شود یا پست پنج بیان کرد: صحبت‌هایی انجام شده اما این روزها بازیکنان مشغول هستند. هنوز چیزی قطعی نشده و باید با تفکر تصمیم بگیریم.

هاشمی در پایان به سوال ایسنا مبنی بر اینکه شنیده شده، صمد نیکخواه بهرامی معتقد است یک بازیکن گارد جذب کنید و نظر شما چیست؟ بیان کرد: من از صمد به عنوان یک بازیکن بزرگ نظر می‌گیریم. با خیلی‌ها مشورت می‌کنم اما در نهایت این سرمربی تیم است که تصمیم می‌گیرد. خود صمد هم می‌داند هیچ کس مثل من نیازهای تیم را نمی‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *