دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

بدهی ۱۵ میلیاردی سرخپوشان تبریزی

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 338626
مدیرعامل باشگاه تراکتوسازی می‌گوید که از امروز مذاکرات‌شان را با گزینه‌های مد نظر شروع خواهند کرد اما نمی‌تواند زمان انتخاب سرمربی را به طور دقیق بیان کند.
به گزارش جهان، جمشید نظمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت مالی این باشگاه اظهار کرد: باشگاه از سال‌های گذشته حدود ۹ میلیارد بدهی دارد و مجموع بدهی‌های سال‌های قبل و امسال بیش از ۱۵ میلیارد است. ۶۰ درصد قراردادها پرداخت شده و ۴۰ درصد آن نیز باقی مانده است.

وی ادامه داد: باشگاه دو و نیم میلیارد از امتیاز یک مجتمع تجاری را دارد که به صورت نقدی نیست و برای تبدیل به پول به زمان نیاز است.

نظمی درباره رفتن مجید جلالی از این تیم و گزینه‌های مد نظرشان برای سرمربی‌گری تراکتورسازان بیان کرد: آقای جلالی مربی باشخصیتی است و با رفتنشان از این تیم از توانایی‌هایشان کم نمی‌شود و از زحمات آقای جلالی تشکر می‌کنم. امیدواریم در تیم‌های آینده‌شان موفق باشند. در حال حاضر سرمربی ریسک نمی‌کند به این تیم بیاید زیرا در مقطع حساسی قرار داریم. با هیچ مربی در حال حاضر بعد از رفتن مجید جلالی مذاکره نکرده‌ایم و مصاحبه حمید استیلی را تایید نمی‌کنم و از امروز مذاکراتمان را شروع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تمامی گزینه‌های داخلی و خارجی را بررسی خواهیم کرد و باید ببینیم با چه گزینه‌ای به توافق نهایی می‌رسیم. نمی‌توانیم زمان انتخاب سرمربی را به صورت دقیق بگوییم و برای اینکه جای دلهره در تیم نباشد آقای باغ‌آبادی را که چندین سال در تیم حضور داشتند را به صورت موقت انتخاب کرده‌ایم.

مدیرعامل تراکتورسازان در پایان گفت: فوتبال بدون هوادار معنایی ندارد و ان‌شاءالله هواداران کمک کنند تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. قسمتی از برنامه‌های اصلی من در باشگاه توجه به تیم‌های پایه است که ان‌شاءالله از ظرفیت‌های تیم‌های پایه استفاده خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *