دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰

جريمه تراکتورسازي وتهديد به کسرامتياز

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 343973
باشگاه تراکتورسازي تبريز از سوي کميته انضباطي ۶ ميليون تومان جريمه شد.
به گزارش جهان به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، کميته انضباطي فدراسيون فوتبال، آخرين آرا را درباره پرونده هاي موجود در کميته را اعلام کرد. اين آرا به شرح زير است:

جريمه ۶۰ ميليوني براي تراکتورسازي

در جريان ديدار تيم هاي ملوان انزلي و تراکتورسازي تبريز در انزلي، تماشاگران منتسب به تراکتورسازي تخلفاتي مرتکب شدند که برهمين اساس علاوه بر تذکر به اين باشگاه، اين تيم ۳۰ ميليون ريال جريمه مي شود. راي صادره قطعي است.

همچنين تراکتورسازي بيش از ۵ بازيکن اخطاري در اين بازي داشته است که بر همين اساس، ده ميليون ريال جريمه نقدي شده است. راي صادره قطعي است.

همچنين در ديدار ديدار تيم هاي تراکتورسازي تبريز و داماش گيلان که ۱۱ بهمن ۹۲ در تبريز انجام شد، تماشاگران منتسب به تيم تراکتورسازي به بازيکن اين تيم، يعني ميلاد فخرالديني فحاشي کردند که اين باشگاه ۲۰ ميليون ريال جريمه شد و تذکر کتبي گرفت. اين راي هم قطعي است.

کميته انضباطي درپايان راي خود آورده است: تخلفات تماشاگران تراکتورسازي تبريز مکرر شده است، لذا کميته انضباطي موکدا تذکر مي دهد در صورتيکه مسئولين اين تيم، جهت جلوگيري از اعتراض ها و اهانت هاي تماشاگران نسبت به داوران پيشگيري نکنند، تصميم بعدي کميته انضباطي ديدار بدون حضور تماشاگر يا کسر امتياز خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *