پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

دوومیدانی‌کاران برتر سال ۹۲ مشخص شدند

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب: 337094
با پایان یافتن مسابقات فضای باز دوومیدانی، فهرست نفرات برت مواد مختلف در بخش مردان مشخص شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، فدراسیون دوومیدانی در پایان این فصل از مسابقات لیست ورزشکاران برتر سال را معرفی کرد. بر این اساس دوومیدانی کاران معرفی شده با توجه به کسب رکوردهایی که در مسابقات قهرمانی، باشگاهی و بین‌المللی داشته اند، مشخص شده‌اند.

بر این اساس در ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر حسن تفتیان، در ۴۰۰ متر مهدی زمانی، در ۸۰۰ متر امیر مرادی، در ۱۵۰۰ متر سجاد مرادی، در ۵ هزار متر احمد فرود، در ۱۰ هزارمتر محمد جعفر مرادی، در ۱۱۰ متر با مانع روح‌الله عسگری، در ۴۰۰ متر مانع احمدرضا خنفری، در ۳ هزار متر مانع احمد فرود، در پرش ارتفاع کیوان قنبرزاده، در پرش طول محمد ارزنده، در پرش سه گام میلاد دریساوی، در پرش با نیزه محمد محسن ربانی، در پرتاب دیسک احسان حدادی، در پرتاب چکش کاوه موسوی، در پرتاب وزنه امین نیکفر، در پرتاب نیزه ایوب آرخی، در دهگانه عبدالجلیل توماج، در ۴ در ۱۰۰ متر و چهار در ۴۰۰ متر امدادی تیم نفت و در ۲۰ کیلومتر پیاده روی امیر خیرگو به عنوان برترین‌های ایران معرفی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *