دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

برخي هافعاليت‌ عليه دربي راشروع‌کرده‌اند

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 336876
سرمربي تيم فوتبال استقلال ضمن ابراز رضايت از پيروزي تيمش برابر استقلال صنعتي به نزديک شدن زمان بازي با پرسپوليس اشاره کرد و گفت: خبر دارم که برخي دوستان سوالاتشان را در راستاي تخريب دربي طرح کرده‌اند و مي‌خواهند عليه اين بازي جوسازي کنند.
به گزارش جهان به نقل از روزنامه نود، امير قلعه نويي پس از پيروزي يک بر صفر عصر امروز شنبه تيمش برابر استقلال صنعتي در هفته بيست و دوم ليگ برتر ضمن بيان اين مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادي گفت: استقلال اهواز بازي بسته‌اي را به نمايش گذاشت و چشم به ضد حمله داشت که تا حدودي هم موفق بود. ما هم کمي به فکر بازي با پرسپوليس بوديم. البته اين را نمي خواستيم اما ناخواسته اين اتفاق افتاد. در نيمه دوم تعويض بازي کرديم و خدا به ما کمک کرد. البته يک جاي ديگر هم خدا به ما کمک کرد که ضربه ميداودي گل نشد.

وي ادامه داد: خدا را شکر مي کنم که توانستيم سه امتياز اين بازي را بگيريم و کماکان در صدر جدول بمانيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد رفتن نکونام از جمع آبي پوشان گفت: از نکونام دلخوز هستم. کارهايي که اين چند روز انجام داده نبايد به عنوان بازيکن و کاپيتان تيم ملي اين کارها را مي‌کرد. ما توکل مان به خداست. از جواد انتظار نداشتيم چنين حرکات بچگانه اي انجام دهد. هيچ پيشنهادي دريافت نکرده است و من هم اطلاعي از اينکه وي به کدام تيم خواهد رفت ندارم.

امير قلعه نويي خاطرنشان کرد: طبيعتا پيروزي در بازي قبل از بازي با پرسپوليس خيلي مهم است. اين را تجربه من مي گويد. اميدوارم دربي تهران بازي خوبي شود. البته اين را مي دانم که يکسري دوستان فعاليتشان را شروع کرده اند که اين بازي را تحت تاثير قرار بدهند و عليه آن جوسازي کنند. خبر داريم که نوع سوال هايشان چگونه است و نوع قلم هايشان هم مشخص شده است. نتيجه اين ديدار هم هم دست خداست.

سرمربي تيم فوتبال استقلال در مورد بازيکنان مصدوم اين تيم نيز گفت: در مورد مصدومان هم بايد بگويم که کادر پزشکي نهايت تلاش مي کند که بازيکنان مصدوم را به ما برسانند که از فردا چند بازيکن به تيم اضافه خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *