پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رویانیان: با این کارهای زشت دربی ۷۸ هم زیبا نمی‌شود/ قرعه‌کشی‌ یا شانسی است یا زیرآب‌زنی

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب: 336235
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سردار آزمون در ایران فقط باید برای پرسپولیس بازی کند.
رویانیان: با این کارهای زشت دربی ۷۸ هم زیبا نمی‌شود/ قرعه‌کشی‌ یا شانسی است یا زیرآب‌زنی
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد رویانیان پس از حضور در تمرین پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه همان‌طور که تصور می‌کردم بچه‌ها بسیار بانشاط و با روحیه هستند و من امروز روحیه و تلاش بازیکنان مخصوصا علی دایی را چند برابر دیدم. امروز به تمرینات پرسپولیس آمدم یکی به این دلیل که دلم برای بازیکنان تنگ شده بود و مورد دوم نیز می‌خواستم به آزمون خوش‌آمد بگویم.

وی افزود:‌ امروز آمدم به همه بازیکنان خسته نباشید بگویم. از همه بازیکنان شاداب روحیه گرفتم و دلتنگی خودم را با دیدن آنها از بین بردم.

رویانیان تاکید کرد: همچنین امروز آمدم تا به پسر خوب فوتبال ایران یعنی سردار آزمون که خیلی دوستش دارم خوش‌آمد بگویم. آزمون یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران است و من ارتباط بسیار خوبی با خودش و پدرش دارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که آیا به فکر جذب آزمون هم هستید یا خیر، گفت: او فعلا با روبین کازان قرارداد دارد اما اگر به ایران بیاید حتما باید به پرسپولیس بیاید. این دیگر سؤال ندارد چون تیم دیگری را قبول نمی‌کند. آزمون جمعه به ترکیه می‌رود و پس از تشکیل اردویی دوباره به مدت دو هفته در تمرینات ما شرکت خواهد کرد. او بازیکن آینده‌داری است.

رویانیان همچنین درباره فیلمبرداری استقلالی‌ها از تمرین پرسپولیس نیز گفت: این مسائل همیشه مرسوم بوده اما الان نمی‌دانم هست یا خیر. امیدوارم این شایعات واقعیت نداشته باشد. به نظر من این مسائل باعث می‌شود دربی و بازیکنان تحت فشار باشند و به نظرم به همین دلیل دربی زیبا نمی‌شود، به این شکل دربی ۷۸ نه تماشاگرپسند می‌شود و قطعا زشت از آب درمی‌آید.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری که گفت استقلالی‌ها پس از گرفتن این فیلم، آن را به تمرین خود برده‌ و گفته‌اند که هر کسی می‌خواهد برود، گفت: الان که می‌بینید نکونام در حال رفتن از استقلال است (به شدت می‌خندد) و منتظری هم رفته. شما می‌خواهید من کری بخوانم یا ما را بترسانید. بالاخره من همیشه مثل همه دوست دارم دربی قشنگ باشد. چون بازی حساسی است. من هم زیاد نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم و بگویم از ما می‌ترسند یا نمی‌ترسند، قضاوت با خودشان.

وی در پاسخ به سؤال دیگری که آیا قبل از دربی قرار است به بازیکنان پول بدهید، گفت: من نگفتم قبل از دربی مشکلات مالی حل می‌شود اما وظیفه دارم این مشکلات را حل کنم. من هر روز با دایی حرف می‌زنم و انشاءالله پول هم جور می‌شود. سعی می‌کنم همه نگرانی‌ها را از بین ببرم و خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود.

رویانیان در مورد وضعیت اسماعیل‌زاده گفت: تا آنجا که من می‌دانم اسماعیل‌زاده تا دو روز آینده همراه تیم ملی به سفر خواهد رفت اما او دو پیشنهاد از تیم‌های لیگ دو ایتالیا و پرتغال دارد البته پیشنهادی هم از تیم‌های لیگ برتری پرتغال دارد ولی در تیم دوم آنها می‌خواهند بازی کند. حالا باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد البته او قرار است پیش من بیاید.

رویانیان در مورد بازی با فولاد خوزستان گفت:‌ در طول ۱۶ روز دو بار باید به خوزستان برویم. نمی‌دانم این قرعه‌ها قسمت است، شانس یا مسائل دیگر یا همین طوری پیش می‌آید. به قول خوزستانی‌ها شانسی است اما واقعا نمی‌دانم چرا این طور است که ما طی ۱۶ روز دوباره به اهواز برویم باز هم می‌گویم یا شانسی است یا زیرآب زنی کرده‌اند یا به ما لطف دارند نمی‌دانم قرعه‌کشی‌اش را می‌گویم شانس و ما هم بازی می‌کنیم و ترسی هم نداریم. البته به قول جنوبی‌ها همین‌طوری اتفاق افتاده.

وی در پایان درباره آشتی‌اش با فتح‌الله‌زاده گفت: من همیشه با فتح‌الله‌زاده خوب هستم اما فتح‌الله‌زاده برخی اوقات یادش می‌رود و حرفی می‌زند. من هم بلد نیستم و در جواب دادن خرابش می‌کنم و همه چیز خراب می‌شود. در غیر این صورت ما مشکل خاصی نداریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *