يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

۵اسطوره فوتبال برزيل درمراسم توپ طلا

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 336696
شمارش معکوس براي آغاز مراسم انتخاب برترين‌هاي فوتبال دنيا در حالي آغاز شده که نماينده‌اي از هر يک از نسل‌هاي افتخار آفرين فوتبال برزيل خود را براي حضور در آن آماده مي‌کنند.
۵اسطوره فوتبال برزيل درمراسم توپ طلا
به گزارش جهان به نقل از تسنيم، مراسم معرفي برترين‌هاي فوتبال دنيا و اهداي توپ طلا به برترين بازيکن جهان در سال ۲۰۱۳، در شرايطي دوشنبه هفته جاري در «کانگرس‌هاوس» مقر فيفا در زوريخ سوئيس برگزار مي‌شود که تمرکز همه اهالي فوتبال به مهم‌ترين رويداد ورزشي سال ميلادي جاري يعني جام جهاني ۲۰۱۴ برزيل معطوف شده است. به همين دليل در اين دوره ستاره‌هاي افتخارآفرين ميزبان جام جهاني قرار است در کانون توجه واقع شوند.

 طبق اعلام سايت فيفا امسال قرار است از ۵ نسل افتخار‌آفرين سلسائو که قهرمان جام جهاني شده‌اند نمايندگاني در مراسم معرفي برترين‌هاي دنياي فوتبال در زوريخ حضور داشته باشند که اين ۵ نفر عبارتند از: پله (قهرمان جام‌‌هاي جهاني ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰)، آماريلدو (قهرمان جام جهاني ۱۹۶۲)، کارلوس آلبرتو (قهرمان جام جهاني ۱۹۷۰)، به‌به‌تو (قهرمان جام جهاني ۱۹۹۴) و رونالدو (قهرمان جام‌‌هاي جهاني ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲).

مراسم اهداي توپ طلاي سال ۲۰۱۳ را رود گوليت، اسطوره فوتبال هلند و سرمربي پيشين تيم لس‌آنجلس گلکسي آمريکا در کنار فرناندا ليما، مجري جنجال‌آفرين مراسم قرعه‌‌کشي جام جهاني ۲۰۱۴ اجرا خواهند کرد.

در مراسم انتخاب برترين‌هاي دنياي فوتبال در سال ۲۰۱۳، فرانک ريبري، کريستيانو رونالدو و ليونل مسي در بخش بهترين بازيکن مرد، نادين آنجرر، مارتا و ابي ومباک در بخش بهترين بازيکن زن، سرالکس فرگوسن، يوپ هاينکس و يورگن کلوپ در بخش بهترين مربي مرد و پيا سونداگ،‌ رالف کلرمان و سيلويا نيد در بخش برترين مربي زن نامزدهاي نهايي هستند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *