چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

زيدان: روزي پوگبا توپ طلا را مي‌‌برد

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۲
کد مطلب: 337595
پل پوگبا که در حال حاضر در خط مياني يوونتوس مي‌درخشد، بازيکني است که الکس فرگوسن او را کشف کرد و به تيمش برد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مدتي بعد اما پوگبا که دوست داشت در بازي‌هاي بيشتري در منچستريونايتد به ميدان برود اعتراض کرد و فرگوسن هم عذر او را خواست تا اين بازيکن جوان و فرانسوي راهي يوونتوس شود. اکنون که يونايتدها در خط مياني با مشکل‌هاي زيادي روبه‌رو هستند، شايد يکي از پشيماني‌هاي سران اين تيم اين باشد که پوگبا را خيلي ساده از دست دادند.

زين الدين زيدان در مورد حضور پوگبا در يوونتوس گفت: او آنقدر بازيکن خوبي است که به زودي مي‌تواند خود را در بين سه بازيکن برتر دنيا جاي دهد. او هنوز جوان است و با تلاش زياد مي‌تواند خود را به بالاترين افتخارها برساند. به عقيده من پوگبا مي‌تواند روزي توپ طلا را به دست آورد.

زيدان در مورد اينکه آيا رئال مادريد به خريد اين بازيکن علاقمند است نيز گفت: همه تيم‌ها او را مي‌خواهند. بازيکن خوبي است که بردن توپ طلا مي‌تواند زندگي‌اش را تحت تاثير قرار دهد. من نيز پيش از کسب توپ طلا در سال ۱۹۹۸ در جام جهاني قهرمان شده بودم. بله، بايد بگويم آن جايزه زندگي‌ام را تغيير داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *