جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۲
۳

تلاش های مخفی برای برکناری فرهاد رهبر

پیشنهاد ریاست به برخی از اساتید
چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 336196
جمعی از اساتید دانشگاه تهران پس از راه اندازی کمپینی در فیس بوک برای برکناری رهبر، رئیس دانشگاه تهران اکنون به دنبال همراه کردن دیگر اساتید در دانشگاه تهران با خود هستند.
به گزارش جهان به نقل از دانا، جمعی از اساتید دانشگاه تهران پس از راه اندازی کمپینی در فیس بوک برای برکناری رهبر، رئیس دانشگاه تهران اکنون به دنبال همراه کردن دیگر اساتید در دانشگاه تهران با خود هستند.

این اساتید با اطمینان از نتیجه کار خود حتی به چند استاد نیز پیشنهاد ریاست دانشگاه تهران را داده اند.

این درحالی است که فرهاد رهبر در طول دوران ریاستش در دانشگاه تهران عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است.

دولت یازدهم با انتصاب فرجی دانا به سمت وزارت علوم در اولین اقداماتش، تعداد زیادی از اساتید دانشگاه را برکنار کرد.

پس از دریافت کارت زرد فرجی دانا از سوی مجلس اگرچه روند عزل و نصب رؤسای دانشگاه کاهش یافت اما این وزارت با تشکیل هیئت بازرسی و حضور این هیأت در دانشگاه ها به دنبال پرونده سازی برای رؤسای ارزشی دانشگاه ها بود.

با لو رفتن این جریان در وزارت علوم به نظر می رسد تشکیل این کمپین ها سناریو ی جدید این وزارت برای برکناری رؤسای دانشگاه ها باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این که عملکرد خوبی دارد را شما نباید بگید ؟ اساتید و دانشجویان باید بگویند اساتید و دانشجویانی که از دهها فیلتر شما رد شده اند ؟! نکنه به آنها هم اعتماد ندارید ؟
مطلع
سلام
علت اينکه دکتر م. ر. اسمش برای رياست دانشگاه توسط کمپين سر زبان هاست، اين است که فاميل ميرحسین موسوی است. سال 60 دکتری گرفت ميرحسين از نخست وزيری فرستادش دانشگاه تهران. از آن سال به بعد مدام مهره پروری جهت چيدن در همه جای دانشگاه کرد. همين دکتر فرجی دانا از دست پرورده های ايشان هستند.
علت اينکه دکتر رهبر سخت می تونه برنامه هاش را پيش ببره همين مهره ها هستند.
بين اين مهره ها و شخص م . ر. بده بستون های زيادی اتفاق افتاده. مثلاً استاد که تازه درسش تموم شده (البته به کمک خود ايشان يا عوامل ايشان بورس گرفته) میاد اسم ايشان را می گذاره کنار طرح يا مقاله و سريع تصويب می شه. قضيه برد - برده، یعنی هم او بدون رقابت درست مقاله يا طرحش تصويب می شه و هم دکتر م. ر. با زحمت ديگران البته اگر بشود اسمش را زحمت گذاشت، برای ارتقاء مدرک جمع می کنه
عمار
Iran, Islamic Republic of
وزیر باید استیضاح وتمام انتصابات واحکامش لغو شود .چون تمام انتصابات واحکام ایشان فقط وفقط سیاسی ونه علمی بوده است.