سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۱۰

علت عزل فرهاد رهبر افشا شد+فیلم

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 347590
برنامه پایش شب گذشته در قسمت خبری تحلیل خود به علت عزل فرهاد رهبر اشاره کرد.
به گزارش جهان به نقل از فرهنگ نیوز، فرهاد رهبر که چند روز قبل از عزلش توسط وزیر علوم در برنامه پایش حضور پیدا کرده بود با انتقاد شدید از مدیریت آموزشی و پژوهشی کشور گفته بود : مدیریت کلان پژوهشی ما یک مشکل جدی دارد.

وی در آن برنامه در پاسخ به سوال مرتضی حیدری که پرسیده بود نظر شما راجع به بهترین وزیر اقتصاد و بهترین وزیر علوم چیست گفته بود: من زن و بچه دارم!

فرهاد رهبر در آن برنامه به شدت از سیاست های پژوهشی و اموزشی کشور انتقاد کرده و گفته بود عده ای نمی گذارند کار کنیم و حتی نمی توانیم نحوه پذیرش دانشجوی دکتری را تغییر دهیم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به عینه مشخص بود وزیر علوم اول فرهاد رهبر را عزل نمود تا خیالش راحت شود که مبادا هیأت علمی دانشگاه دوباره فرهاد رهبر را انتخاب نمایند بعد امید را جایگزین نمود تا اگر شد دوباره امید رئیس دانشگاه شود. مطمئن باشد وزیر علوم کسی را رئیس دانشگاه می کند که اولا از اصلاح طلبان فتنه گر 88 باشد و دوما بله قربان گو باشد .
يك چهره امنيتي به درد محيط فرهنگي و دانشگاهي نمي خورد....
فکر می کنی امید یک چهره امنیتی نیست؟!! پس هنوز اطلاعاتت کامل نیست.
Iran, Islamic Republic of
من زن وبچه دارم چه معنا می دهد کجایندنمایندگانی که آقای احمدی نژاد را متهم می کردند دیکتاتور است
پس چرا بعد از اخراج از این حرف ها میگویند ؟ چرا وقتی سر پست هسنند خبری نیست ؟
عملکرد تو در این چند سال چیست ؟
حمید
آخه از کجا فهمیدید که دلیلش این بوده که با افتخار نوشتید "افشا"؟ تازه آقای رهبر اگه نقدی کرده مربوط به دوره احمدی نژاده، از این دولت که زمانی نمیگذره. سیاست های جذب دانشجوی دکتری هم مربوط به دولت احمدی نژاده. فکر نمیکنید خیلی ضایع دارید تخریب میکنید؟!
بابا فهم شور هم خوب چیزیه که شما انگا رانرا تعطیل کردی
شیوه گرفتن دانشجوی دکتری بعد از دولت روحانی تغییر کرد و به دوران قبل از احمدی نژاد برگشت.یعنی آزمون دکتری کشک. هر دانشگاهی هر کیو دلش خوایت بگیره. 80درصد مصاحبه20 درصد آزمون.جواب نظر یکی از دوستان بود که بی اطاع حرف زده
درود بر خاندان هاشمى رفسنجانى ،
درود بر خاتمى و سلام بر روحانى ،
هزاران سلام بر اكبر هاشمى رفسنجانى ....
همیشه یک فتنه گر از اربابانش اینگونه حمایت می کند. پاچه خواری تا کجا؟؟؟؟