چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

واکنش کوچک‌زاده به برکناری فرهادرهبر

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب: 344830
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با انتقاد از تغییر رئیس دانشگاه تهران، گفت: جایگزین شدن معاونت اداری وزارت‌خانه علوم، تحقیقات و فناوری برای سرپرستی دانشگاه تهران با حفظ سمت در صورتی که ضرورت هم داشت، بزرگ‌ترین توهین به تمامی اساتید این دانشگاه است.
به گزارش جهان، مهدی کوچک‌زاده در گفت وگو با خانه ملت، با بیان اینکه دلیلی برای تغییر رئیس دانشگاه تهران سراغ ندارم، گفت: جای این سوال از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وجود دارد که آیا در مجموعه بزرگی چون دانشگاه تهران فرد مورد اعتماد و استاد باتجربه‌ای نبود که برای سرپرستی دانشگاه تهران معرفی شود؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه جایگزینی معاون مالی، اداری و منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سرپرستی دانشگاه تهران کار درستی نبوده است، افزود: با توجه به مسئولیت سنگین معاونت اداری وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری؛ جای این سوال باقی است که فرجی ‌دانا که خود زمانی تصدی ریاست دانشگاه تهران را برعهده داشته آیا استاد باتجربه‌ای را در این دانشگاه برای ریاست نیافته است.

وی ادامه داد: جایگزینی محمدحسین امید به جای فرهاد رهبر برای سرپرستی دانشگاه تهران توهین بزرگی به سایر اساتید این دانشگاه است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضمن احترامی که برای محمدحسین امید قائل هستم دلیلی برای تغییر و برکناری فرهاد رهبر سراغ ندارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *