يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

درشأن‌استقلال نیست شاد یا ناراحت شود

سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۴۱
کد مطلب: 330633
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: شأن و منزلت استقلال این نیست که بخواهیم از مشخص شدن هم‌گروهان‌مان شاد باشیم و یا عجز کنیم.
درشأن‌استقلال نیست شاد یا ناراحت شود
به گزارش جهان علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با فارس در خصوص گروه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شأن و منزلت استقلال این نیست که بخواهیم از مشخص شدن هم‌گروهان‌مان شاد باشیم و یا عجز کنیم. همه کسانی که در گروه‌ ما قرار می‌گیرند باید از خدایشان باشد و یا آنها دعا کنند که با استقلال نیفتند.
 
وی در خصوص اینکه هدف استقلال امسال قطعا قهرمانی خواهد بود یا خیر، گفت: ما باید تکلیف را روشن کنیم و ببینیم هدف‌مان از حضور در این رقابت‌ها چیست می‌رویم که ببازیم یا می‌رویم که نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم مثل امسال که استقلال در بین 4 تیم آسیا قرار گرفت. در نتیجه من معتقدم گروه اهمیتی ندارد. سال گذشته گروه ما لقب مرگ گرفت و معتقدم امسال نسبت به سایر تیم‌ها در گروه سخت‌تری قرار گرفتیم اما به بازیکنان و کادر فنی خود اعتقاد داریم.
 
فتح‌الله‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه از هواداران کمک می‌خواهد، ادامه داد: ما بارها به هواداران خود گفته‌ایم که کمک می‌خواهیم و مشکل داریم اگر آنها آرامش تیم را می‌خواهند باید کمک کنند و راه‌هایی هم مثل از طریق اس‌ام‌اس گذاشته‌ایم ولی کمک‌ها خیلی کم بوده و آنچه انتظار داشته‌ایم نبوده است البته ما اطلاع‌رسانی درستی هم در این زمینه نکرده‌ایم که این هفته این کار را خواهیم کرد من از هواداران می‌خواهم که پای کار باشند اگر کمک نشود به مشکل می‌خوریم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه هنوز لیگ قهرمانان شروع نشده در خصوص مرحله بعدی این مسابقات برای حضور ملی‌پوشان در باشگاه‌ها حرف و حدیث‌هایی مطرح شده و فدراسیون توقع دارد تا باشگاه‌ها با تیم ملی تعامل کنند، گفت: هیچ اولویتی بر اولویت دیگر اولاتر نیست. 31 کشور دیگر در جام جهانی حضور پیدا کرده‌اند و اگر تیم‌های ملی دیگر کشورها چنین وضعیتی داشتند ما هم برای تیم‌ ملی خود همین کار را می‌کنیم. ما این همه هزینه کرده‌ایم با این همه مشکلاتی که داریم پس می‌خواهیم از باشگاه خود دفاع کنیم. ما با فدراسیون همکاری می‌کنیم ولی این تعامل باید دوطرفه باشد.
 
فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش کمک مالی به این باشگاه کرد یا خیر، گفت: با توجه به اینکه وزیر ورزش دیر انتخاب شده کارهای زیادی مانده و هنوز نتوانسته‌اند به ما کمک کنند ولی امیدواریم هر چه سریع‌تر تزریق پول به ما شود.
 
مدیرعامل استقلال درباره اینکه ظاهرا پژمان منتظری بار دیگر ساز جدایی کوک کرده اظهار داشت: چینی‌ها به شدت دنبال این بازیکن هستند اما مشکل ما مالی است اگر پول باشد و به موقع به منتظری، آندوتیموریان و حتی سایر بازیکنان پول بدهیم همه را می‌توانیم نگه داریم. من روز گذشته در مجلس حضور داشتم و به دوستان خود در مجلس هم گفتم تکلیف فوتبال را روشن کنید نمی‌شود که بگوییم فوتبال را می‌خواهیم و فقط هم قهرمانی بیاورید اما کمک‌رسانی در حد روستا باشد.
 
وی افزود: اگر فوتبال را دوست داریم باید به اهمیت آن واقف شد ولی دولت اصلا کمک نمی‌کند ما می‌گوییم حق پخش تلویزیونی را به ما بدهید دیگر کمکی به ما نکنید. برای تولید کردن باید هزینه شود نه اینکه به بار مشکلات ما اضافه کنند. حق پخش واقعی تلویزیون 30 میلیارد تومان است. باید این پول را به ما بدهند. من دیروز به نمایندگان مجلس گفتم آن نماینده‌ای که در صحن علنی بابت کمک به پرسپولیس و استقلال ایراد می‌گیرد چطور کمک 2 میلیاردی به این دو باشگاه را می‌بیند اما از دولت به باشگاه‌های دیگر کمک‌های چند 10 میلیارد می‌شود کسی نمی‌بیند فقط بلد هستند برای ما را بوق  و کرنا کنند.
 
فتح‌الله‌زاده با اشاره به اینکه دیگر طاقتش سر آمده، ادامه داد: نمی‌توانم هر روز به 30 نفر بگویم امروز و یا فردا پول می‌دهم اگر نمی‌خواهند به ما کمک کنند چرا نمی‌گذارند این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار شود. من چقدر دیگر باید در این باشگاه هزینه کنم تاکنون از ابتدای این فصل 10 میلیارد تومان خرج کرده‌ام از کجا بیاورم تا بقیه پول را جور کنم. با این شرایط قهرمانی آسیا را چطور می‌خواهید و فقط بلدند بگویند عربستان، کویت و قطر را بزنید. چطور بزنم با چه چیزی شما حداقل‌ها را به ما نمی‌دهید ما به دوستان می‌گوییم برای اداره باشگاه به اندازه پول یک بازیکن اماراتی به ما کمک کنید دیگر از این کمتر چه بگویم. مگر می‌شود بگویند پرسپولیس و استقلال بچه دولت است، اما خرجش را دیگران بدهند.
 
فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: من دیگر از همه بریده‌ام اگر هواداران کمک نکنند نمی‌توانم ادامه دهم. ما سال قبل هم با همه مشکلات توانستیم قهرمان غرب آسیا شویم با وجود همه حمایت‌هایی که از تیم قطری می‌شد اما توانستیم این افتخار را کسب کنیم و امیدوارم امسال هم این اتفاق بیفتد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *