جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بازی مرگ و زندگی پیش روی استقلال

چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب: 355299
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اهمیت دیدار این تیم برابر الشباب عربستان گفت: بازی مرگ و زندگی پیش روی ما قرار دارد و حتما باید در این دیدار به پیروزی برسیم.
به گزارش جهان، مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل الشباب عربستان اظهار داشت:‌ همان‌طور که می‌دانید بازی فردا مرگ و زندگی است و باید حتما در این دیدار به پیروزی برسیم ما در دور رفت امتیازات زیادی را از دست دادیم و پیروزی در این دیدار می‌تواند ما را به جدول برگرداند. البته بازیکنان ما این مسئله را درک کرده‌اند و با همان انگیزه که مقابل الجزیره امارات بازی کردند در بازی فردا ظاهر خواهند شد.

وی با اشاره به اشتباهات داور در دیدار رفت ادامه داد: اصل مهم این است که داور فردا اشتباهات بازی رفت را انجام ندهد ما در بازی رفت به اشتباهات داوری بازی را واگذار کردیم و امیدوارم این اتفاق فردا تکرار نشود.

سرمربی استقلال تصریح کرد: تیم الشباب هم در دفاع و هم در حمله بسیار خوب عمل می‌کند و بازیکنان این تیم سریع از دفاع به حمله اضافه می‌شوند. ما بازی این تیم مقابل الهلال را به طور مستقیم تماشا کردیم و باید با ارائه یک بازی منطقی و تاکتیکی ارتباط هافبک و فوروارد این تیم را قطع کنیم چون آنها در ۵۰ متر رو به جلو بسیار خطرناک هستند. باز هم تاکید می‌کنم امیدوارم اشتباهات داوری فردا به ضرر ما نباشد.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه استقلال فصل گذشته در لیگ‌ قهرمانان نتایج خوبی گرفت ولی امسال تا حالا در رتبه سوم جدول خود قرار دارد و این مسئله فشار را برروی این مربی بیشتر می‌کند یا خیر گفت: همان‌طور که مستحضر هستید ما پارسال جزو چهار تیم پایانی بودیم ولی از فصل گذشته تاکنون یاران کلیدی و خوب خود را از دست دادیم یکی از علل افت ما همین بوده که ناخواسته تغییرات زیادی داشتیم ما دنبال این هستیم که در بازی فردا پیروز شویم این بردن باید با برنامه باشد و این استرس باید به صورت مثبت به تیم منتقل شود مانند بازی با الجزیره که باعث پیروزی شد ولی اگر منفی منتقل شود روی کار تاکتیکی ما تاثیر می‌گذارد.

دیدار تیم های فوتبال الشباب عربستان و استقلال ایران در هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۲:۰۵ روز چهارشنبه در عربستان برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *