پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

گزارش فیفا از لیگ قهرمانان آسیا؛ فولاد برای صعود محتاج یک امتیاز است

دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 354963
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در گزارشی از مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، در مورد تیم فولاد قهرمان لیگ برتر ایران نوشت، این تیم برای صعود به مرحله بعدی فقط به یک تساوی نیاز دارد.
به گزارش جهان به نقل از فیفا، این فدراسیون،در دیدارهای یکی مانده به آخر مرحله گروهی این رقابت ها برخی از تیم ها در آستانه صعود زودهنگام قرار دارند.
برخی از قهرمان های سابق آسیا مثل الاتحاد، العین، پوهانگ استیلرز، جونبوک موتورز، اولسان هیوندای و همچنین مدافع عنوان قهرمانی گوانگژو اورگرانده درصدد قطعی کردن صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی هستند در حالیکه تیم های الشباب، الجیش و فولاد برای صعود فقط به یک تساوی نیاز دارند.

فیفا در مورد دیدار تیم های الشباب و استقلال در گروه نخست نوشت: الشباب برای صعود فقط به یک امتیاز نیاز دارد. بعد از قهرمانی النصر در لیگ عربستان در هفته گذشته و قرار گرفتن این تیم در مکان چهارم، الشبابی ها تمام توجه خود را به مسابقات آسیایی متمرکز کرده اند.

گروه دوم نیز سناریوی مشابهی دارد و الجیش و فولاد که مشترکا در صدر این گروه قرار دارند هر کدام برای صعود به یک امتیاز نیاز دارند. الجیش روز جمعه در لیگ قطر برابر الخور به تساوی بدون گل دست یافت درحالیکه فولاد بعد از برد یک بر صفر تراکتورسازی تبریز، برای دومین بار قهرمان لیگ برتر ایران شد.

در گروه سوم نیز دو تیم الاتحاد و العین در صورت پیروزی مقابل تراکتور سازی و لخویا صعود خواهند کرد.

اما در گروه چهارم هر دو تیم سپاهان و السد برای کسب سه امتیاز و قرار گرفتن در جمع دو تیم نخست گروه به مصاف هم می روند.

فیفا در گزارش خود از قرار گرفتن بنیادکار در آستانه حذف در مرحله گروهی برای نخستین بار و احتمال صعود فولاد به دور بعد نیز به عنوان آمار قابل توجه این مرحله یاد کرده است.

برنامه کامل مسابقات یکی مانده به آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به شرح زیر است:

گروه A:

الریان - الجزیره

الشباب - استقلال

گروه B:

فولاد - الجیش

بنیادکار - الفاتح

گروه C:

الاتحاد - تراکتورسازی

لخویا - العین

گروه D:

الاهلی - الهلال

سپاهان - السد

گروه E:

بوریرام یونایتد - شاندونگ لوننگ

گرزو اوزاکا - پوهانگ استیلرز

گروه F:

پکن گوآن - سانفرس هیروشیما

سنترال مارینرز - اف.سی سئول

گروه G:

یوکوهاما - جونبوک هیوندای موتورز

ملبورن ویکتوری - گوانگژو اورگرانده

گروه H:

اولسان هیوندای - وسترن سیدنی واندررز

گویژو رنه - کاوازاکی فرانتیل

ورزشی(۶)**۹۱۲۶**۱۴۴۰
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *