شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

نظرآیت‌الله‌جوادی‌آملی درمورد عسکراولادی

پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب: 329684
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امروز نام و خدمات شایسته مرحوم عسکراولادی باقی و ماندگار است، تصریح کرد: این مسئله نشان می‌دهد که ایشان همچنان زنده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی امروز در دیدار اعضای ستاد ارتحال مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی در سخنانی با اشاره به اینکه مردم به چند دسته و گروه تقسیم می‌شوند بیان کرد: برخی از مردم برای آینده خود فکری ندارند این در حالی است که مرحوم عسکراولادی از جمله کسانی بود که به آینده می‌اندیشید، چراکه مکتب قرآن و عترت را از علما آموخته بود.
 
وی با اشاره به اینکه مرگ روزی به سراغ همه ما خواهد آمد، بیان کرد: هنر ما در این است که بتوانیم مرگ را بمیرانیم نه اینکه اجازه دهیم مرگ ما را بپوساند.
 
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امروز نام و خدمات شایسته مرحوم عسکراولادی باقی و ماندگار است، تصریح کرد: این مسئله نشان می‌دهد که ایشان همچنان زنده بوده و مرگ را میرانده است.
 
وی با بیان اینکه نام کسانی که در زندگی خود احساس مسئولیت داشته و به مردم خدمت می‌کنند، ماندگار است، تاکید کرد: امیدواریم که همگان توفیق داشته باشند که با هدف جلب رضایت حضرت حق به مردم خدمت کرده و برای حل شدن مشکلات مردم تلاش کنند.
 
خانواده و اعضای ستاد ارتحال مرحوم حبیب‌الله عسکراولادی امروز در سفر به قم با آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله نوری همدانی و حجت‌الاسلام شهرستانی دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
دیدار با آیت‌الله رضا استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دیدار با با آیت‌الله وحید خراسانی و دیدار با آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی از دیگر برنامه‌های این ستاد در سفر به قم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *