چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

پیام تسلیت نصرالله برای عسکراولادی

جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 324176
پیام تسلیت دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی درگذشت مرحوم عسکراولادی توسط نماینده وی در تهران قرائت شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمدبرجاوی عضو هیئت سیاسی حزب‌الله لبنان، صبح امروز جمعه با حضور در مراسم ختم حبیب‌الله عسکراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، گفت: من از طرف سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان ماموریت پیدا کردم که برای ادای تکلیف در مراسم عزاداری بزرگ مرحوم حاج حبیب‌الله عسکراولادی شرکت کنم.

وی اضافه کرد: شرکت من در این مراسم ادای وظیفه در حق مقام معظم رهبری، ملت ایران، مسئولان و کمیته امداد است.

عضو هیئت سیاسی حزب‌الله همچنین تصریح کرد: آقای حبیب‌الله عسکراولادی مجاهدی بزرگ بود که در برافراشته شدن پرچم اسلام عظیم نه فقط در ایران بلکه در لبنان و چندین کشور جهان اثر بسزایی داشت.

برجاوی،‌ پس از پایان سخنانش پیام تسلیت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان را که در پی درگذشت حبیب‌الله عسکراولادی صادر شده را قرائت کرد که متن پیام در ذیل می‌آید:

قد افلح المومنون الذین هم فی صلاتهم خاشعون

شکی نیست این مرد بزرگ مصداق این آیه شریفه بوده است که از لحظه اول جرقه این انقلاب سهم بسزایی در آن داشته و البته در درمان زخم و ناله‌های مستضعفین گام‌هایی برداشته است.

همانطوری که ایشان در جمهوری اسلامی ایران در کنار امام (ره) و رهبری و ملت بودند، از لحظه‌ای که امام به ایشان و همکارانش دستور فرمودند به لبنان رفته و در کنار ملت لبنان باشند چه روزهایی بود، روزهای سخت تحریم، محاصره و جنگ‌های شدید آنهم در سال ۱۹۸۶.

جناب آقای عسکراولادی در آن سال‌ها با تمام شجاعت در لبنان حضور پیدا کرده‌اند و به یاری ملت مسلمان لبنان کار را از یک اتاق کوچک شروع کردند و چون مورد اعتماد امام (ره)، رهبری و ملت ایران و همچنین به یاد خدا بودند از این برکات مورد اعتماد ملت ایران، مسئولان این کشور و رزمندگان لبنانی قرار گرفتند.

این اعتماد که قابل وصف نیست، باعث شد از این اتاق کوچک با پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین ملت ایران و سپس ملت لبنان ده‌ها ارگان دیگر در کنارش از مدارس، مراکز خدماتی و رسیدگی به محرومین در لبنان گشایش یابد.

شکی نیست حضور ایشان از نفس‌های مبارک امام (ره) بوده و تمامی موفقیت‌ها با دعای امام زمان (عج) ادامه یافته است.

لازم به ذکر است که آقای عسکراولادی با خدمت به محرومین در لبنان، زمینه‌ای را فراهم کند که جنبش مقاومت اسلامی بتواند با همت بیشتر به پاکسازی لبنان از اشغالگران صهیونیستی و سلطه‌گران بپردازد لذا از خداوند متعال خواهانیم تا روح ایشان را در اعلا علیین قرار دهد.

ما هم عهد و پیمان می‌بندیم که امانت‌هایی که از ملت ایران و رهبری در بین ما گذاشته شده را با تمام وجود همان طور که شهید سیدعباس موسوی گفت حراست کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *