سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۲
۲۳

جنگ زرگری دولت و کنگره آمریکا بر سر تحریم ایران

چهارشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب: 325257
دولت آمریکا که در یک پازل هماهنگ، فرانسه را وادار به ایفای نقش "پلیس بد" و برهم زننده توافق احتمالی ایران و گروه 1+5 کرده بود، اکنون ظاهرا می کوشد تا اعضای کنگره را از وضع تحریم‌های بیشتر علیه ایران منصرف کند.
جنگ زرگری دولت و کنگره آمریکا بر سر تحریم ایران
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبری «راشاتودی»، «جن ساکی» سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا از تلاش «جان کری» وزیر خارجه آمریکا برای قانع کردن کنگره در انصراف از وضع تحریم‌های جدید علیه ایران، در شرایطی که گفت‌وگوهای هسته‌ای با این کشور در جریان است، خبر داد.

بر اساس این گزارش، کری امروز با اعضای کمیته مالی کنگره دیدار می‌کند تا آنها را قانع کند وضع تحریم‌های جدیدی علیه ایران را برای مدت زمان معینی به تعویق بیاندازند تا بتوان با ایران به وسیله دیپلماسی به توافق رسید.

ساکی در عین حال تاکید کرد که تحریم‌های موجود علیه ایران مانند قبل باقی خواهند ماند و در صورت امکان پس از توافق هسته‌ای با تهران، به صورت تدریجی کاهش خواهند یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بله این جنگ زرگری در غرب یک رسم است تا در معامله بگویند که دیت ما بسته است اگر قبول نکنید برایتان بدتر مشود
متاسفانه مجلس ما بلد نیست. مثلا در بحث هستی جا دارد که مجلس خط قرمز را تصویب کند تا تیم هسته ای بگوید در زیر فشار خواسته ها به تصویب مجلس اشاره کنند و روی خواسته های ملت تاکید کنند.
Germany
آمریکا مورچه چیه که بخواد کله پاچش چی باشه
Netherlands
این جنگ بین کاخ سفید و کنگره همه اش حقه و کلک است برای اینکه ایران را فریب بدهند و وادار به کنار آمدن و سازش با نمایندگان آمریکای جنایتکار در به اصطلاح مذاکره بکنند.....
Sweden
زرگری ؟؟؟؟؟؟
عباد المکر
باید دید این دولت ورشکسته چی توی سرش داره. اینا عبد و عبید بنده اسرائیل اند. حکایت کارشون حکایت قسم به حضرت عباس و دم خروس است.
شما بر چه اساسی می گوئید آمریکا فرانسه را جلو فرستاده؟! ممکن است این طور هم باشد اما قطعی نیست، توجه کنید خود فرانسه نیز منافعی دارد مخصوصا در ارتباط با اعراب خلیج فارس بر سر سوریه،
فرضیه ها را نباید قطعی پنداشت مبنای تحلیل قرار دادريال گرچه خود فرضیه در جای خودش دارای اهمیت است.
اولا فرانسه نوچه آمریکاست و بدون اذن آمریکا نفس هم نمی کشد. دوما غلط می کند. منافع هر ملتی توی جیب خودش است. مثل اینکه بنده دنبال منافعم در جیب شما بگردم. ایران که ایالتی از آمریکا نیست یا جزیره ای در فرانسه که برایش تعیین تکلیف می کنند.
فرانسه در ماجرای سوریه همسو با عربستان است بعید نیست این عرب ها بوده باشند که به فرانسه سر موضوع ایران فشار آورده باشند.
لعنت خدا بر آل سعود ظالم.
در دشمنی آل سعود شکی نیست ....
باور کنید بین دموکرات ها و جمهوری خواه ها تفاوت است.
با بین اوباما و بوش دیوانه یک فرق هایی هست گرچه بر سر اسرائیل همه یک کاسه هستند.
مهران امیری
تیم اوباما با کنگره سر هر مسئلی که بوده تا حالا اختلاف داشتند و با هم درگیر بودند، اگر سر این تحریم های ایران هم اختلاف داشته و درگیر باشند که چیز عجیبی نیست.
همش زرگریه.
Italy
بدم میاد از این کری دروغگو
یک لحظه
بنازم به این همه هماهنگی وهمکاری درتضعیف دشمنشان ایران...
بله وحدتی را که ما باید بر علیه دشمنانمان داشته باشیم اینها در دشمنی با ما دارند.
مجید مجد
آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه
مرگ بر آمریکا
صفر
مرگ بر اسرائیل و آمریکا
مرگ بر آمریکا
مرگ بر آمریکا و سینه چاکانش
Canada
اینها جنگ زرگری نیست برادر عزیز !!
اسم این سیاسته که تو ۸ سال قبل اثری ازش نبود و مذاکره کننده ایرانی میرفت اونجا جضرات رو موعضه میکرد و از اسلام تو جلسات صحبت میکرد ( نقل قول خانم اشتون ) و کارش تمدید جلسات بعدی بود و نمیدونست این تحریمها کار موریانه رو انجام میدن و تو این مدت زخایر ما هم از بین رفت .
الان مطمئن شدن که دیگه ما مفگیرمون ته دیگ خورده حالا تو میخوای اسمش رو بزار جنگ زرگری !!
آرمين
اگه به جای نفت به توان داخلی توجه کنیم هیچ وقت کفگیرمون به ته دیگ نمی خوره
علی گلی
اگر تمام ایرانیان درست و صحیح کار کنند و اگر وجدان کاری در تمامی سطوح وجود داشته باشد مطمئن باشیم که هیچ نیرویی یارای مقابله ندارد به فضل الهی و توکل به خداوند متعال ما پیروزیم
به نظرم از خدا شان است که با ایران ارتباط داشته باشند فقط تا حالا دیدند که ایران قدم به قدم جلو میره ْ ولی یکدفعه سیاست ما تغییر کرده وگام بلند بلند برداشتیم نه ایران همیشگی نیست خیلی نیازمند روابط هستن دولتمردان ما هم مدام ازبرداشتن تحریم صحبت کردن گفتن تحریم را شدیدترکنیم امتیازات بیشتر به ما میدهند من بعنوان یک ایرانی حاضر نیستم غرورما زیر پا له شود حتی با بدست آوردن یک امتیاز حتی کوچک