شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

علاقه‌ هندوستان برای سرمایه‌گذاری در ایران‌

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 325171
رایزن بازرگانی ایران در هند گفت: ‌هندوستان از جمله کشورهایی است که علاقه‌ زیادی به سرمایه‌گذاری در ایران دارد‌.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدمحمد آقازاده ظهر امروز در جلسه اعضای کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی لرستان و رایزن بازرگانی ایران در هند با بیان اینکه کشور هندوستان از جمله کشورهایی است که علاقه‌ زیادی به سرمایه‌گذاری دارد، اظهار داشت: از آنجا که لرستان جزو نخستین استان‌هایی است که فعالان اقتصادی‌ آن رایزنی بازرگانی‌شان را با بنده برقرار نموده‌اند، این استان را در اولویت کاری خود قرار می‌دهم.

وی افزود: به هر حال ما به صورت کلی وظیفه داریم، منافع ملی کشورمان را دنبال کنیم و هر جا احساس کنیم، این منافع به دست خواهد آمد، همه‌ تلاش‌مان را به کار می‌گیریم.

سیدآقازاده تصریح کرد: طبیعتاً یکی از حوزه‌هایی که در این میان اهمیت دارد، حوزه‌ بازرگانی و تعاملات اقتصادی است که در این زمینه به تجار ایرانی و لرستانی کمک می‌کنیم که شرکا و طرف‌های کاری‌شان را در کشور هند پیدا کنند.

آقازاده گفت: در وهله‌ اول به نظر می‌رسد، ضروری است، استانی چون لرستان اولویت‌های سرمایه‌گذاری‌اش را بشناسد و بر روی آنها تمرکز کند، تا به واسطه‌ این تمرکز و مشخص بودن اهداف، دستاوردهای بهتری حاصل شود.

رایزن بازرگانی ایران در هند افزود: البته صرف وجود ظرفیت‌های خاص کفایت نمی‌کند و باید مشخص شود، حجم کار چه میزان است و قرار است، اگر به عنوان مثال قرار است، محصول خاصی تولید شود، چه واحدهایی قرار است، این کار را انجام بدهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لابد با پول های خودمون که به قول شما عزتمندانه در گرو بانک های آنهاست