سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

آشوب‌درلبنان پس‌ازانتشارکاریکاتوری ازنصرالله

شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 324305
به دنبال اقدام مشکوک شبکه ال بی سی متعلق به سمیر جعجع در پخش کاریکاتوری توهین امیز از دبیرکل حزب الله لبنان فضای شهرهای بیروت ، طرابلس و صیدا متشنج شده است.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، جوانان خشمگین با به اتش کشیدن لاستیک و سطل های زباله اقدام به بستن راه های ارتباطی در برخی مناطق بیروت کردند. این تشنج ها در شهر صیدا به درگیری میان جوانان خشمگین و نیروهای امنیتی انجامید. خبرها از طرابلس نیز که طی روزهای اخیر بین دو منطقه باب التبانه و جبل محسن ارامش برقرار شده بود حاکیست در پی این اقدام توهین آمیز شبکه ال بی سی برخی درگیری ها گزارش شده است.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان روز گذشته از پیروزی های بزرگ محور مقاومت خبر داد و تاکید کرده بود مقاومت در استانه پیروزی تاریخی و راهبردی جدید است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
دشمن زبون و پست وقتي در مواجهه به جبهه حق كم مي آورد دست به اين چنين اقدامات موهن مي زند از دشمن بي منطق و بي اصل و نسب بيش از اين انتظار نمي رود وقتي اربابانشان در اروپا كاريكاتور اول شخص جهان خلقت بهترين انسان از ازل تا ابد يعني پيامبر اسلام (ص) را مي كشند و منتشر مي كنند از انسان حقيري مثل جعجع چه توقعي مي توان داشت .