جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
سید حسن نصرالله:

مقاومت در لبنان قوی‌تر از هر زمان دیگرست

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب: 401779
دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت در لبنان قوی‌تر از هر زمان دیگری است و در آینده نیز قوی‌تر خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سید حسن نصرالله در مصاحبه خود با شبکه المیادین که بخشی از آن صبح و عصر امروز منتشر شده است، تاکید کرد که سلاح های کافی برای پیروزی بر دشمن اسرائیلی در هر جنگی را در اختیار داریم.

وی تاکید کرد که اسرائیل به دنبال پیروزی قاطع و سریع در هر جنگی است که ممکن است در آینده رخ می دهد اما تحقق این امر محال است.

سید حسن نصرالله با تاکید بر اینکه حزب الله سلاح های کافی برای پیروزی بر دشمن در هر جنگی را در اختیار دارد، افزود: مقاومت قوی‌تر از هر زمان دیگری است و در آینده قوی‌تر خواهد شد.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: به توانایی و قدرت مرزی حزب الله و مقاومت هیچ آسیبی ندیده است اما اگر دشمن اسرائیلی چنین تصوری می کند باید بگویم که سخت در اشتباه است.

سید حسن نصرالله تصریح کرد: اسرائیل به دنبال پیروزی قاطع و سریع بر مقاومت در هر جنگی درآینده است، اما چنین چیزی رخ نخواهد داد.

سید حسن نصرالله در ادامه مصاحبه خود با المیادین که بخشی از آن صبح امروز منتشر شده بود، تاکید کرد: مقاومت سلاح‌هایی را در اختیار دارد که اسرائیل تصور آن را هم نمی کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *