شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۸
۳۵
نادر قاضی‌پور در تذکر آیین‌نامه‌ای:

قبلا می‌گفتند مشکلات اقتصادی به خاطر سومدیریت است، حالا می‌گویند به‌خاطر تحریم‌هاست

سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 322351
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قبلا می‌گفتند ۹۰ درصد سوء مدیریت است و ۱۰ درصد مربوط به تحریم‌هاست، اما در دولت فعلی صحبت این است که صددرصد مشکلات از تحریم‌هاست.
قبلا می‌گفتند مشکلات اقتصادی به خاطر سومدیریت است، حالا می‌گویند به‌خاطر تحریم‌هاست
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در ادامه جلسه علنی صبح امروز وکلای ملت در بررسی اصلاحیه بودجه سال ۹۲ کل کشور نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی به استناد به اصل سوم و تذکر آیین‌نامه‌ای به استناد بند ۱۱ ماده ۲۴ اظهار داشت: بنا به اظهارات کارشناسان وضع مالی کشور از نیمه دوم سال ۹۱ خیلی بهتر است و ما در دولت‌های قبل می‌گفتیم ۹۰ درصد سوء مدیریت است و ۱۰ درصد مربوط به تحریم‌هاست، اما در دولت فعلی صحبت این است که صددرصد مشکلات از تحریم‌هاست.

وی ادامه داد: افزایش ۳۰ درصدی قیمت خودرو و ۴۴۰ درصدی افزایش حق هزینه انشعاب برق شهری چه ارتباطی به تحریم دارد؟ اینها فقط بحث‌های مدیریتی است. ما در قانون بودجه اجازه نداده‌ایم که دولت حق انشعاب برق روستائیان را از ۸۵ هزار تومان به ۴۵۰ هزار تومان و حق انشعاب شهری را از ۱۶۸ هزار تومان به ۸۱۰ هزار تومان و بیش از ۴ برابر برساند. آقای ابوترابی‌فرد شما که مدافع حقوق کارگران و مردم مظلوم هستید اجازه ندهید این دولت حق انشعابات را با ظلم به قشر آسیب‌پذیر ۴ برابر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مگرغیرازاین است که تحریمهای غرب باعث فلج شدن کشورومردم شده است و باعث چاق شدن عده ای فرصت طلب و نان به نرخ روزخورشده است .
اقای روحانی که میگفت به خاطر سوء مدیریت است هههههه
شکل این نیست بلکه اینه که قبلا همینهامی گفتند تحریم بهانه است ومشکلات ناشی ازسوء مدیریته حالاکه که توش موندندومی بینند واقعا مشکلاتی هست تحریم راپیش کشیدند .
Iran, Islamic Republic of
ما که از اول میگفتیم تحریمها زیاده اما امثال شما میگفتید همه مشکلات اقتصادی تقصیر سوء مدیریت دولت احمدی نژاده . چقدر خدا زود دسته امثال شما رو رو کرد. خدا خیرش بده احمدی نژاد رو که حداقل دروغگو نبود
Iran, Islamic Republic of
نه این که دولت دهم هیچ سوء مدیریتی نداشته....
Iran, Islamic Republic of
خدا خير به اين نماينده بده كه گوشه اي از درد مردم رو گفته. بقيه كه خوابن
علی
اولا: اگر تحریم ها اینقدر تاثیر داشت، چرا اون زمانی که احمدی نژاد می گفت کسی باور نداشت؟ مگه آقای روحانی در انتخابات نمی گفتند که سوء مدیریت، پس حالا مدیریت کنند دیگه!!!!
ثانبا: اگه واقعا تحریم ها اینقدر تاثیر گذار بوده پس گلی به جمال دولت محمود که جلوی این غربی ها آبروداری کرد.
علی
یادمه یه روز اون مردی که رفت(یادش بخیر) گفت تحریم ها هم اثر داره ها، اما از مجلس و اینور و انور صدا بلند شد که آقا جلوی بیگانه چرا اینطور میگی؟
حالا، یه روز قبل مذاکرات، دم از خزانه خالی زدن(که نیست)، دم به دم از تاثیر تحریم ها سخن گفتن، هر روز از مشکلات اقتصادی صحبت کردن، صدای هیچ کسی رو در نیاورده.
مگه آقای روحانی نمی گفت من کشور در زضعیت خیلی بدی قرار داره؟ پس با علم به این وخامت اومده، پس چرا هر روز بهانه میارن؟؟؟؟
United Kingdom
دولت راستگویانه اخه ههههه
United States
دولت کمباین و داس که نیست
راستگویانه
شما آب بخور صدات نگیره عزیزم، نمی خواد زیاد حرف بزنی
Iran, Islamic Republic of
عزیز من آنچه که شما و دوستانتان می گفتید برای تخریب دولت قبل و واقعیتی نداشت خیال می کردید نامزد مورد علاقه شما رای خواهد آورد ولی الان متوجه شدید کلاه سرتان رفته هم دنیا و هم آخرتتان را از دست داده اید
کاش در صحن علنی موقع رای اوردن وزرا میگفت
که اقایون حضورداشتن!!!
وقتی تورم در یک کشور بالای 40 درصد است مسلما قیمت خودرو هم بالا میرود و ربطی به تحریم ندارد
آیا قیمت فولاد و رنگ و وسائل الکترونیی ثابت بوده که قیمت خودرو بخواهد ثابت بماند؟

آقای قاضی پور دولت گذشته را به 90 درصد سو مدیریت متهم میکند، در این سو مدیریت سهم آقای قاضی پور و دوستان مجلسی چقدر است ؟
مردم آگاهند و سال 96 رایشان را پس می گیرند.
Iran, Islamic Republic of
که چه اتفاقی بیفته بازهم به سوء مدیریت و تیشه به ریشه زدن رای بدن
Iran, Islamic Republic of
مگر نه این که تحریم هم چیزی جزء نتیجه سوء مدیریت در سیاست خارجی
اکنون که اقای ظریف کمر همت بسته تا حسن مدیریت سیاست خارجی داشته باشد چرا راهی از پیش نمیرود!!!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یکی پیدا شد حرف حق بزنه دولت قبلی هرچی میکرد بد بود ولی الان هرچی بشه تدبیره
United States
ولی خداییش شجاعه
رضا
روحانی خیلی خیلی مچکریم !!!
Latvia
هنوز هیچی نشده شروع کردید؟
حنظله
خداییش حرف حقی زده یکی بیاد جوابشو بده
یاسر
Finland
باش تا صبح دولتت بدمد....کاین هنوز از نتایج سحر است
مرتضی
دولت آقای روحانی ظاهرا نامش را باید به دولت ترس ونا امیدی تغییر دهد.مطمئنم اگر اینگونه پیش بروند باعث ایجاد سرخوردگی و نگرانی مردم خواهند شد.
البته من متوجه نشدم که کلید آقای روحانی چی شد؟ نکنه فقط برای رای آوردن بود؟!یا نکنه راست گفتند که کلیدش را دزدیده اند؟! یا نه کلید مد نظرایشون مذاکره با شیطان بزرگ آمریکا بوده است؟!
حر
نه داداش جونم قفلش امریکا هستش.ههههه
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
یاشاسین قاضی پور
بارک الله حالا اولشه بعدش هم میگن نگذاشتند کار کنیم!! شعار دادن ساده است شما مجلسیان چرا خوش باور هستید؟
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه ایشون تا حالا پیش حضرت سلیمان بودن!!
سال حماسه اقتصادی بر دولتمردان یازدهم مبارک
عبدالله
.... اینها بایستی کنترل شود
همین را تو و....میگفتی
عشق است قاضی پور
بابا این چه نظریه آخه؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شركتهاي دولتي با حقوقهاي نجومي كارمندانش فقط بدنبال كسب درآمد هستند مردم كيلويي چندتومن؟؟؟؟ بقيه كارمندان دولت با حداقل دريافتي درمضيقه وتنگنا هستند آنگاه همين شركتها به بهانه هاي مختلف پول ملت را غارت ميكنند وكسي نيست جلوي آنها رابگيرد. برويد فيش مثلاً يك آموزش وپرورشي را با يك شركت نفت-مخابرات-برق-گاز- آب-بانك- و.... را مقايسه كنيد تا به عمق شكاف طبقاتي پي ببريد!