جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

قاضی پور: وزیر راه‌به مسکن‌مهر هیچ اعتقادی‌نداشت

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 513955
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر راه به مسکن مهر هیچ اعتقادی نداشت گفت: دولت در زمینه مسکن اجتماعی نیز حتی آجری روی آجر نگذاشته است.
قاضی پور: وزیر راه‌به مسکن‌مهر هیچ اعتقادی‌نداشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم؛ نادر قاضی پور شامگاه پنجشنبه در مراسم تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استانی و ملی که در محل سالن همکف استانداری آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: نیروهای کار، مهندسان و همه افرادی که در تولید مشغول هستند کارگر تلقی می‌شوند و روز کارگر را به همه این عزیزان تبریک می‌گوییم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی از نخستین روزی که رأی اعتماد را در مجلس کسب کرد به مسکن مهر هیچ اعتقادی نداشت و یک طرح به نام مسکن اجتماعی را دنبال کرد که متأسفانه کاری در این زمینه انجام نشده است و برای کارگران حتی آجری روی آجر گذاشته نشده است.
قاضی پور افزود: دولت باید به وضعیت کارگران به ویژه در آذربایجان غربی توجه داشته باشد و مشکلات آنان را برطرف کند تا وضعیت این قشر بهبود یابد.

وی با اشاره به افزایش خسارات سیل اخیر آذربایجان غربی به دلیل نیمه تمام بودن پروژه‌های عمرانی گفت: علی رغم تاکید استاندار آذربایجان غربی بر احداث سدهای نازلو و باراندوز و اتمام پروژه این سدها متأسفانه این سدها تکمیل نشده‌اند که این مسئله در سیل اخیر سبب خسارت فراوان شد که نیازمند توجه بیشتر مسئولان و دستگاه‌های اجرایی به آذربایجان غربی است.

وی افزود: به جای پلمب ۳ هزار حلقه چاه در آذربایجان غربی که درآمد بیشتر مردم استان از این طریق است باید شغل جایگزین را معرفی می‌کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *