سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۳

رسایی: هاشمی به دنبال توجیه خود است

چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 317119
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هاشمی رفسنجانی با ذکر نقل و قول از امام در اصل به دنبال این است که رفتار امروز خود را توجیه کند.
به گزارش جهان، حجت الاسلام حمید رسایی در گفت وگو با "ندای انقلاب" درپاسخ به این سوال که پایگاه رسمی هاشمی رفسنجانی مطلبی ازقول آیت الله هاشمی مبنی براینکه امام موافق حذف شعار مرگ بر آمریکا بود، در خروجی خود منتشر کرده، آیا همچنین نقل و قول هایی از امام(ره) صحت دارد، گفت: آنچه که در سیره امام راحل و وصیت نامه سیاسی و اعتقادی ایشان وجود دارد، این است که امام راحل هرگز اعتقادی به سازش در برابر آمریکا نداشته بود.

وی افزود: حضرت امام (ره) همیشه آمریکا را گرگ و دولتمردان آن را گرگ صف می دانست و می فرمودند که هیچ وقت نمی شود صفت درندگی را از ذات نظام و دولتمردان شان گرفت و جدا کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ذکر خاطراتی که هیچ پشتوانه عملی باسیره امام ندارد نه تنها مورد پذیرش مردم و اذهان عمومی قرار نمی گیرد بلکه علامت سوالی را در مقابل هاشمی که نقل کننده است قرار می دهد که چرا و با چه هدفی این مباحث را مطرح می کند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: آقای هاشمی رفسنجانی با ذکر این نقل و قول ها در اصل به دنبال این است که رفتار امروز خود را توجیه کند.

وی در پایان خواستار اعلام نظر صریح موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) شد و خاطرنشان کرد: آن چیزی که برای ما باید مهم و ملاک باشد وصیت نامه وسیره حضرت امام(ره) است وطبق فرموده ایشان زمانی نقل و قول های منتسب به ایشان را باید باور کرد که صوت، یا تصویرو یا دست خطی که مورد تایید کارشناسان است، وجود داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


طلحه ابن زبير (السمع المخملي)
Iran, Islamic Republic of
چرا اين مطالبو امام فقط در گوش هاشمي ميگفتن؟! اما به رهبري چيزي نميگفتن؟
يه بار گفته جام زهر شيرين بوده!! بعداً گفته مرگ بر آمريكا نگين!!
آقا رو پيشوني ملت چيزي نوشته؟!! يا ايشون ديده پشت گوشمون مخمليه؟! بابا با اين سن و سال قباحت داره!
شما دنبال چی هستید؟
م
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر آمریکی جنایت کار مرگ برحامیان آمریکا