يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱
در حاشیه تمرین استقلال؛

جمع‌آوری بنر عجیب حمایتی از قلعه‌نویی

يکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 316492
تمرین امروز تیم فوتبال استقلال درحالی برگزار شد که پیش از آغاز این تمرین بنر حمایتی از امیر قلعه‌نویی که روی آن مطالبی علیه رسانه‌ها و غیر فوتبالی‌ها درج شده بود، از روی سکوها جمع شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تمرین عصر امروز استقلال تهران از ساعت 16 و با حضور بیش از 100 تماشاگر در کمپ اختصاصی استقلال برگزار شد. در ابتدای تمرین تعدادی از هواداران استقلال یک بنر با این مضمون که "تا ما هواداران هستیم رسانه‌ها و غیر فوتبالی‌ها نمی‌توانند امیر را به زمین بزنند" را روی سکوها نصب کردند که پس از حضور عکاسان و گرفتن عکس از این بنر فورا جمع شد.
 
در این تمرین که محمد قاضی به دلیل مصدومیت و آندرانیک تیموریان با اجازه کادر فنی حضور نداشتند، امیر قلعه‌نویی چند دقیقه‌‎ای برای بازیکنان خود صحبت کرد و از آنان خواست با جدیت خود را آماده دیدار روز چهارشنبه در مقابل اف سی سئول کره‌جنوبی کنند.
 
منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، سیروس دین‌محمدی و مهدی فنونی‌زاده نیز از حاضران در محل تمرین بودند. حضور پر تعداد عکاسان و خبرنگاران در تمرین امروز هم از نکات جالب توجه این تمرین بود. حسام رمزی کودک چهار ساله که امیر قلعه‌نویی او را یکی از ستارگان آینده فوتبال ایران می‌داند، در تمرین امروز حضور داشت و با پسر پژمان نوری بازی می‌کرد.
 
سیدمهدی رحمتی امروز یک ساعت زودتر از سایر بازیکنان در تمرین حضور پیدا کرد و به طور اختصاصی با حمید بابازاده مربی خود تمرین کرد. خسرو حیدری نیز پس از 45 دقیقه کار گروهی، ما بقی تمرین را زیر نظر مربی بدنساز به طور اختصاصی تمرین کرد.
 
پس از صحبت‌های امیر قلعه‌نویی بازیکنان در ابتدا چند دقیقه‌ای دویده و سپس کار با توپ انجام داده و در آیتم بعدی به بازی آقا وسط پرداختند. پس از آن نفرات حاضر در تمرین در قالب دو تیم زرد و آبی و در نیمی از زمین یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که امیر قلعه‌نویی به دقت تمرین را زیر نظر داشت. وی در مواقع لزوم بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.
 
در آیتم پایانی هافبک‌ها و مهاجمان زیر نظر ایمان عالمی به زدن ضربات ایستگاهی پرداختند و مدافعان در گوشه‌ای از زمین و با حضور امیر قلعه‌نویی کارهای تدافعی را مرور کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


منظور تماشاگران از رسانه ها و غير فوتبالي ها پيوند نا مبارك فردوسي پور و حسن زاده است كه چشم ديدن موفقيتهاي استقلال و امير قلعه نويي را ندارند !!!!