شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

سرویس بهداشتی مشترک +تصاویر

چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۳۹
کد مطلب: 310782
بازار بزرگ بين‌المللي مشهد، يکي از مهم‌ترين مراکز خريد زوار در اين شهر مقدس به شمار مي‌آيد که به علت کم‌توجهي نهادهاي نظارتي، دچار مشکلات عديده‌اي است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، بازار بزرگ بين‌المللي مشهد، يکي از مهم‌ترين مراکز خريد زوار در اين شهر مقدس به شمار مي‌آيد که به علت کم‌توجهي نهادهاي نظارتي، دچار مشکلات عديده‌اي است.

يکي از مشکلاتي که زوار حرم رضوي و مردم مشهد در اين بازار با آن دست به گريبان هستند، مشکل نبود سرويس بهداشتي امن و برخوردار از حريم است.

در ورودي سرويس بهداشتي اين بازار، تابلويي دست‌نويس نصب شده که روي آن هشدار داده شده که: «سرويس بهداشتي مشترک است!» تا بدين‌وسيله مراجعان را از شوکه‌شدن در مواجهه با صحنه‌هاي اينچنيني پرهيز داده باشد:

همان‌گونه که در تصوير ملاحظه مي‌کنيد دو زن بدحجاب و بي‌حجاب! دختربچه همراه خود را به سرويس بهداشتيي برده‌اند که همزمان مردهاي نامحرم در دستشويي‌هاي کنار آن، حضور دارند.

مراجعان اين بازار در گفت‌وگو با خبرنگار ما تأکيد کردند که منتظر پاسخ‌گويي نهادهاي نظارتي به‌ويژه اداره اماکن نيروي انتظامي مشهد در خصوص اين مشکل و مشکلات مشابه در اين قبيل بازارها و تفريح‌گاه‌هاي مشهد مقدس هستند.





نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
صلی علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

اینم عاقبت کاستن از معنویت شهر مقدس مشهد است که این روزها با تبلیغ بازار و پارک آبی و شاندیز و ... هر روز کمتر میشه
واقعا حیف امام رضا علیه السلام نیست که در میان این امور دنیایی هم غریب بمونه؟؟
ایراد نگیرید ها!! اثرات این کارها در نسل بعدی که الان بچه اند و به خاطر پارک آبی میرن مشهد پدیدار خواهد شد

Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اگر بعضی از پارکها هم سری زده باشید مشاهده می کنید عده ای از معتادین در حال تزریق مواد مخدر بخود هستند البته این بوستانها در فاصله نزدیکی از حرم می باشند . خود بنده در سفری که به مشهد مقدس با خانواده رفتم این را مشاهده نمودم