سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

اسد:تروریسم درخدمت آمریکا واسرائیل است

جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 309737
رئیس جمهور سوریه در دیدار با یک هیئت یمنی گفت: آمریکا و اسرائیل تروریسم را به خدمت خود در آورده اند.
به گزارش جهان، واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه نوشت: بشار اسد تصریح کرد تهدیدها برای حمله مستقیم به این کشور بر عزم و پافشاری سوریها بر اصول ثابت و تصمیم مستقل خود که برخاسته از خواسته و اراده ملت سوریه است ، خواهد افزود .

وی گفت:سوریه از خود در مقابل هرگونه تجاوزی دفاع خواهد کرد .

بشار اسد افزود:ارتش سوریه با ملت پایدار و ارتش دلاورش برای نابودی تروریسم مصمم است .

وی افزود:اسرائیل و کشورهای غربی تروریسم را به تسخیر خود در آورده اند و از آن حمایت می کنند تا در خدمت منافع آمریکا یعنی تقسیم منطقه باشد.

بشار اسد خاطر نشان کرد آگاهی مردمی در کشورهای عربی یک عنصر اساسی در مقابله با طرحهایی است که منطقه را هدف قرار داده است .

وی گفت ملتها به وجود آورنده حقیقی روابط بین کشورها هستند و حمایتهای مردمی ضامن پیروزی است و این چیزی است که در سوریه اتفاق افتاده است .

هیئت یمنی نیز بر حمایت خود از سوریه در مقابله با تلاشها برای ضربه زدن به موقعیت و نقش سوریه به عنوان پایگاه قومیت ، مقاومت ادامه خواهد داد.

این هیئت افزود پایداری و پیروزی سوریه در واقع پایداری و پیروزی همه ملتهای عربی است.

ساکنان دمشق با حمایت از بشار اسد با تهدیدات آمریکا مخالفت کردند

شماری از ساکنان شهر دمشق دیشب با راه اندازی کاروان خودروها در خیابانهای این شهر ضمن حمایت از بشار اسد و نظام سوریه با تهدیدات آمریکا و خارجی ها علیه کشورشان مخالفت کردند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار ، ساکنان دمشق پرچمهای سوریه و عکسهای بشار اسد رئیس جمهور سوریه را در دست داشتند و با دادن شعارهایی بر حمایت و ایستادگی خود در کنار دولت سوریه در نبرد علیه تروریسم تأکید و با تهدیدات آمریکا و مداخله خارجی در امور داخلی کشورشان مخالفت کردند .

تبرئه تروریستها از به کارگیری سلاح شیمیایی یکی از اهداف تهدید به جنگ است

معاون وزیر خارجه سوریه گفت:تبرئه تروریستها از به کارگیری سلاح شیمیایی ، کارشکنی در مسیر مأموریت کمیته بین المللی تحقیق ، به شکست کشاندن همه تلاشها برای حل و فصل سیاسی بحران سوریه و تقویت امنیت رژیم صهیونیستی از اهداف اصلی تهدید به جنگ علیه سوریه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *