شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
شبكه خبري آمريكايي:

هشدارهاي اسد در واشنگتن هراس ايجاد كرد

سه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 312193
شبكه تلويزيوني سي.ان.ان با اشاره به تازه ترين هشدارهاي بشار اسد رييس جمهوري سوريه مبني بر واكنش در برابر حمله به اين كشور، گزارش داد: مقامات آمريكايي در واقع نگران اقدام تلافي جويانه دمشق در برابر حمله احتمالي هستند.
به گزارش جهان به نقل از ايرنا، برايان تاد خبرنگار سي.ان.ان روز سه شنبه برخي اظهارات اسد در مصاحبه اختصاصي با شبكه آمريكايي سي بي اس را مورد استناد قرار داد و به نقل از يك مقام آمريكا به شرط افشا نشدن نام نيز گفت كه واشنگتن نگران پاسخگويي دمشق در برابر اقدام نظامي احتمالي است.

در اين گزارش با اشاره به دو موضوع اظهارات اسد، آمده است: رييس جمهوري سوريه استفاده از سلاح شيمايي توسط حكومت را نفي كرد و همچنين احتمال اقدام تلافي جويانه دمشق به صورت مستقيم و غيرمستقيم را طرح نمود.

اندرو تابلر كارشناس سوريه كه به گفته سي.ان.ان پيش تر با اسد ملاقات كرده و با همسر وي نيز سابقه همكاري داشته است، نيز در اين زمينه به سي ان ان گفت: اسد انگشت بر نقطه حساس آمريكايي ها گذاشته است.

تاد در پايان گزارش گفت: يك مقام آمريكايي (نامي از وي برده نشد) به سي ان ان گفته است كه آمريكا در واقع نگران اقدامات بالقوه تلافي جويانه دمشق در صورت حمله نظامي به سوريه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *