چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۱

قالیباف گزینه جدی اصولگرایان است

جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب: 308010
منتخب مردم تهران در شورای چهارم گفت: در حال حاضر سه کارگروه در شورای شهر تعیین شده است.
به گزارش جهان، اقبال شاکری در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو از تشکیل سه کارگروه آیین نامه، معیار انتخاب شهردار و تعیین کمیسیون ها خبر داد و گفت: در جلساتی که داشتیم کار دو کارگروه بررسی شده و کارگروه سوم یعنی تعیین کمیسیون ها به جلسات بعد موکول شده است.
 
وی افزود: پیشنهاد شد که شش کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی، خدمات شهری و زیست محیطی، برنامه ریزی و منابع انسانی و کمیسیون حقوق شهروندی و حقوق قضایی و کمیسیون فرهنگی اجتماعی و سلامت فعالیت کنند که البته این تصمیم گیری قطعی نیست.
 
 اقبالی با بیان این که خروجی این کارگروه ها بسیار راضی کننده و عالی بوده است، گفت: در بحث انتخاب شهردار و رییس شورای شهر نیز معیارها نهایی شده و  بر اساس آن ها کسانی که بیشترین امتیاز را بیاورند و تمایل را جلب کنند به عنوان نفر برگزیده به صحن شورا می آیند.
 
این منتخب مردم تهران در شورای شهر گفت: یک لیست ده پانزده نفره وجود دارد که مورد گفت و گو هستند که از این میان گزینه های مطرح آقایان قالیباف و چمران هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *