شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۵

وقتی مشاور روحانی برای رسیدن به وزارت "خیلی" عجله دارد!

پنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب: 303292
تا چند روز دیگر رئیس‌جمهور منتخب وزرای کابینه خود را به مجلس معرفی می‌کند تا از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفته و راهی ساختمان وزارتخانه خود شوند. یکی از کسانی که به عنوان گزینه قطعی حسن روحانی مطرح است، محمود واعظی است. البته او علی‌رغم سابقه فراوان در زمینه سیاست خارجی، برای وزارت ارتباطات پیشنهاد شده است.
وقتی مشاور روحانی برای رسیدن به وزارت "خیلی" عجله دارد!
به گزارش جهان به نقل از قانون، صبح روز چهارشنبه در یک اتفاق عجیب و نادر، محمود واعظی با اینکه اطلاع داشت وزیر فعلی این وزارتخانه به همراه هیئت دولت به شهر مشهد سفر کرده و در محل کار خود حضور ندارد به همراه انتظاری که از پیشکسوتان وزارت ارتباطات هم هست و چند نفر دیگر به وزارت ارتباطات رفت و از آنجا دیدن کرد!
 
واعظی در این بازرسی از وزارتخانه که تا عصر به طول انجامید با مهندس خسروی رئیس شرکت ارتباطات زیر ساخت و دکتر عمیدیان معاون امور مجلس وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
به نظر می‌رسد که آقای واعظی برای جلوس بر صندلی وزارت بیش از اندازه عجله دارند. این در حالی است که هنوز نام ایشان به عنوان وزیر پیشنهادی به طور رسمی اعلام نشده و در صورت اعلام هم باید از فیلتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی عبور کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
ایشان شاید می خواست برای نطق در مجلس و تکمیل برنامه جهت ارائه به مجلس اطلاعات جدید کسب کند .مگر چه اشکالی دارد...
اصغر
Mozambique
بنام خدا . فکر نکنید که ایشان تشنه قدرت است ! نه ! اصلا .! ایشان شیفته خدمت است آنهم بد جور ! ! درج که نمیکنید حالا من گفتم دیگه . . . .!!
میثم
خیلی کار نا مناسبی بود.
نمیدونم چرا از همون موقع که توی برنامه تلویزیونی میدیمش ، زیاد دلنشین نبود.
شربتیان
این آقا قراره وزیر دولتی بشه که شعارش احیای اخلاق بود؟ این کار اخلاقیه؟
کاملا مشخص است جهت گیری دارید و میخواهید دولت را تخریب کنید. جالب است بزرگان اصولگرایی می گویند حمایت می کنیم و شماها ذره بین انداخته اید تا کوچکترین سوژه برای تخریب پیدا کنید