شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

با من برای وزارت ارتباطات صحبت شده است

چهارشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 302994
معاون پژوهش‌های سیاست خارجی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با من برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صحبت شده است و برنامه‌های خود را در این زمینه ارائه داده‌ام.
با من برای وزارت ارتباطات صحبت شده است
به گزارش جهان، محمود واعظی معاون پژوهش‌های سیاست خارجی مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌‌و‌گو با تسنیم در خصوص گمانه‌زنی‌ها برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: با من در این زمینه صحبت شده ولی این به‌معنای این نیست که بنده گزینه نهایی این وزارتخانه باشم.

وی افزود: تصمیم نهایی در این زمینه با حسن روحانی است و به هیچ وجه دنبال تحمیل خود برای حضور در کابینه نخواهم بود.

معاون کنونی روحانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برنامه‌های خود را به روحانی ارائه داده است، افزود: ارائه برنامه به‌معنای این نیست که من گزینه نهایی وزارتخانه خواهم بود و قطعاً با افراد دیگری نیز جز من صحبت شده است.

به گزارش تسنیم، از سید ابوالحسن فیروزآبادی نیز به‌عنوان گزینه تصدی وزارت ارتباطات و فناوری نیز نام برده می‌شود.

واعظی پیش از این به‌عنوان گزینه‌های ریاست جنبش عدم تعهد و رئیس سازمان انرژی اتمی نیز مطرح بوده است.

معاون حسن روحانی در مرکز تحقیقات استراتژیک دارای مدرک دکترای روابط بین‌الملل و همچنین فوق‎لیسانس مهندسی الکترونیک است و سابقه معاونت سیاسی اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۶ و معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۸ را در کارنامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی گرگانی
Iran, Islamic Republic of
....