شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

مدعیان اصلاحات رای مردم را مصادره نکنند

جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 300282
عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه اعتدال به معنای تسلیم شدن مقابل آمریکا نیست، تاکید کرد: افرادی که می‌گویند اعتدال همان توسعه سیاسی است، می‌خواهند به جای مردم تصمیم بگیرند.
به گزارش جهان، آیت الله حسن ممدوحی عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه رای مردم به اعتدال به منزله بازگشت به توسعه سیاسی در دوران اصلاحات نبوده است، گفت: مردم به انقلاب رای دادند و به امر رهبر معظم انقلاب حرکت کردند و نشان دادند که کشورشان را دوست دارند، از این رو تعجب می‌کنم که چرا یک عده درصدد برآمدند تا گفتمان اعتدال را برگرفته از اصلاحات معرفی کنند.

وی با بیان اینکه نباید به جای مردم تصمیم بگیریم خطاب به اصلاح طلبان، افزود: افرادی که می‌گویند اعتدال همان توسعه سیاسی است، در اصل می‌خواهند به جای مردم تصمیم بگیرند. در حالی که دیدیم در آن دوره، از توسعه سیاسی هیچ تعریفی ارائه نشد. حال که مردم به اعتدال رای داده‌اند، همین عده درصدد برآمدند تا این گفتمان را به نفع خود تعریف کنند در صورتی که در دوران اصلاحات نتوانستند یک تعریف ساده از توسعه سیاسی ارائه دهند و مبهم کاری کردند.

عضو شورای مرکزی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین با تاکید بر اینکه اعتدال نیاز به تعریف دارد، چراکه دراین صورت اشتباهات دوره اصلاحات تکرار می شود، گفت: اعتدال یعنی اینکه مقابل آمریکا تسلیم شویم؟ باید منظور از اعتدال مشخص شود.

آیت‌الله ممدوحی در پایان بهترین نمونه مدیریت اعتدالی را رهبر معظم انقلاب دانست که اجازه انحراف در مسیر انقلاب را نداده است و تاکید کرد که اعتدال به معنی فتنه نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *