چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۴
۱۰

کیش ومات؛ مدیرعامل جدید پرسپولیس تعیین شد!

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 294775
همه اخبار حکایت از انتخاب محمدجعفرکامبوزیا دارند اگرچه واکنش مطبوعات تا نیمروز سه شنبه ممکن است در لغو این تصمیم از پیش گرفته شده موثر باشد.
کیش ومات؛ مدیرعامل جدید پرسپولیس تعیین شد!
به گزارش جهان به نقل از گل، رییس فدرسیون شطرنج به عنوان مدیرعامل بعدی پرسپولیس برگزیده شده است.

منابع موثق از بدنه وزارت ورزش و نزدیکان محمدجعفر کامبوزیا از توافق برای انتخاب وی به عنوان مدیرعامل پرسپولیس خبر می دهند.

این خبر ، به جهت بیگانگی این کارمند وزارت ورزش با بحث فوتبال ، به شدت واکنش برانگیز خواهد بود .البته باید صبر کرد تا اعلام رسمی آن بعد از جلسه هیئت مدیره محترم پرسپولیس که ممکن هم هست در غیاب محمد رویانیان برگزار شود.

در این رابطه شایعه ای قوی حکایت از این دارد که ممکن است نزدیکان رئیس جمهور منتخب وارد عمل بشوند و تغییرات در پرسپولیس را به تعویق بیندازند. گفتنی است پس از بلوای انتخابات کمیته المپیک و اصرار وزارت ورزش به برگزاری انتخابات پیش از تغییر دولت ، دولت جدید از وزارت ورزش خواسته این انتخابات تا استقرار کابینه جدید به ریاست حسن روحانی برگزار نشود. حالا ممکن است دوباره اتفاق در شکلی تازه رقم بخورد . امروز علی دایی سرمربی پرسپولیس از وزیرورزش درخواست کرده صبر کند و تا پایان دوره وزارتش دست به ترکیب پرسپولیس نزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بعد سالها یه مدیر خوب تو پرسپولیس دیدیدم که کارهای خوب و مفیدی انجام داد حالا اونم برکنار کردند .عادت دارند وقتی همه چیز خوبه مدیر عوض کنند مثل زمان کاشانی تیم قهرمان شد کاشانی عوض شد
javad
Iran, Islamic Republic of
این آخر نامردیه بنده خدا این همه زحمت کشیده بود حالا که وقت دیدن نتیجش بود میگن برو. باید صبر کنند تا دولت تدبیر تصمیم گیری کن آقای دکتر روحانی لطفا تدبیر نماییییییییییییییید
Latvia
حالا نه که رویانیان پدر فوتبال بود ایشون فقط پول خرج کرد و تیم رو 12 و 7 ام کرد
علي
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
چه كسي اين بي ادبي ها را دركشور رواج داد؟ اين چه شيوه اي هست كه مدير را براي اداره جلسه به كشورخارجي مي فرستند بعد عزلش ميكنند؟! اين روش موجب آبرو ريزي كشور ميشود. بعضي ها نه كشور ونه ملت ونه هيچ جيز ديگر برايشان اهميتي ندارد
Iran, Islamic Republic of
سردار رویانیان بهترین و موفق ترین مدیر عامل تاریخ پرسپولیس بود که تونست طی مدیریت خود پروین را ضمن حفظ احترام، کنترل کنه . تیم کاری بسیار قوی سردار در حوزه های مدیریتی و اقتصادی از نکات مثبت ایشان است. کنار گذاشتن ایشان به جهت سیاسی و ضعف مدیران بالا دستی به دلیل قدرت و شخصیت بالای رویانیان است. رویانیان چه در پرسپولیس باشد و نباشد شخصیت موفقی است. ایشان مدیری لایق و قابل است. در طول عمر پرسپولیس همانند رویانیان نخواهد آمد. بهترین گواه، هواداران میلیونی پرسپولیس هستند که حامیان و دلسوزان این باشگاه بزرگ هستند. از این پس هر مدیری غیر از رویانیان در ادامه کار دچار مشکل خواهد شد ایشان به قدری محکم و قوی کار کرده اند که بعد از ایشان، این مدیران ضعیف سیاسی به هیچ عنوان، توان کار کردن نخواهند داشت. اگر ماندگار شوند و یا بروند برایشان آرزوی توفیق دارم.
فرزین
حالا رویانیان هم همچین فوتبالی نبود!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک ماه عمر دولت مونده تموم بشه .این جابجایی دلیلی نداره
فوتبالدوست
من نمي دونم چرا علي دايي به هر تيمي كه ميره اول هيئت مديره آن عوض ميشه (راه آهن) بعد هم به زور مدير عاملش استعفا ميده !!! در آخر هم ميگن سهام آن خصوصي شد و داش علي عزيز هم يكي از سهام داران آن ميشه !!
نكنــه پرسپوليس مي خواد خصوصي بشــه!!!
آخرین تصمیمات دولت خدمتگذار آقای احمدی نژاد!
حالا می خواهید برکنار هم کنید، بکنید چرا این گونه؟!!
United States
تغییر رویانیان چه در دولت احمدی نژاد و چه در دولت روحانی اشتباه خیلی بزرگیه