چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

مورینیو باقراردادی ۴ساله به چلسی پیوست

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 289782
یک مقام ارشد در باشگاه چلسی خبر از عقد قرارداد رسمی با آقای خاص داد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از سان خبر داد: ژوزه مورینیو، مربی پیشین تیم فوتبال رئال مادرید با عقد قراردادی ۴ ساله و به ارزش ۴۰ میلیون پوند به عنوان سرمربی جدید چلسی معرفی شد. این اتفاق در حالی سه‌شنبه شب افتاد که رافائل بنیتس، سرمربی فصل ۱۳-۲۰۱۲ چلسی پس از اینکه این تیم را قهرمان لیگ اروپا کرد به تیم ناپولی ایتالیا پیوست.

یک مقام ارشد باشگاه چلسی در این خصوص به سان گفت: این خبر کاملا رسمی است و مورینیو بار دیگر هدایت آبی‌پوشان لندنی را به عهده می‌گیرد. همه از جمله بازیکنان، هواداران و مسئولان باشگاه از بازگشت وی خوشحال خواهند شد. ما به دنبال جایگاه بهتری در فصل آینده هستیم و مطمئنیم که فصلی فوق‌العاده در انتظار ماست.

آقای خاص که در این فصل نتوانست عنوانی را برای مادریدی‌ها به ارمغان بیاورد هفته گذشته پس از جلسه‌ای که با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال داشت تصمیم به جدایی از جمع کهکشانی‌ها گرفت.

ژوزه مورینیو که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ هدایت چلسی را بر عهده داشته است،‌ این تیم را ۲ بار قهرمان لیگ برتر کرد و در بین هواداران لندنی از محبوبیت بالایی برخوردار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *