جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

توجیه جالب مورینیو برای شکست تیمش

پنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 434759
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی به شیوه‌ای جالب از عملکرد تیمش در بازی دوستانه برابر نیو‌یورک ردبولز آمریکا دفاع کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم فوتبال چلسی روز گذشته (چهارشنبه) در دیداری دوستانه در اردوی پیش‌فصل خود در جام تدارکاتی قهرمانان بین‌المللی، برابر تیم نیویورک رد‌بولز آمریکا با نتیجه ۴ بر۲ تن به شکست داد، اما ژوزه مورینیو نه تنها از این باخت ابراز تأسف نکرد، بلکه آن را بهتر از یک پیروزی پرگل دانست.

مورینیو درباره باخت تیمش برابر نیویورکی که حتی بازیکنان ترکیب اصلی خودش را هم به میدان نفرستاده بود، به خبرنگاران گفت: اگر ما ۱۰ بر صفر این بازی را برده بودیم، اینقدر من در عملکرد تیمم نکات مثبت نمی‌دیدم. ما به یک محک نیاز داشتیم و در این بازی هم محک خوردیم. حریف تیمی تند و تیز، سریع، باانگیزه و خوشحال از رویارویی با ما نشان داد و فکر می‌کنم به همین دلایل بازی بهتری نسبت به ما انجام داد.

مورینیو ادامه داد: من مربی بهترین تیم انگلیس هستم و در تیمم بازیکنان تاپی دارم که بازیکنان نازک نارنجی نیستند. ما در عرض شش روز ۱۱ جلسه تمرین برگزار کرده‌ایم. من به بازیکنانم اعتماد دارم. اگر قرار باشد ۱۰ بار با این تیم بازی کنیم، ۹ بار خواهیم برد. با این وجود قبول دارم که بازی ما در نیمه دوم دیدار مقابل نیویورک فاجعه بود.

بازی بعدی قهرمان لیگ برتر انگلیس روز شنبه هفته آینده در شهر شارلوت برابر قهرمان لوشامپیونه فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *