پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۲

درخواست تشکل متکی از رؤسای جامعتین

شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب: 286080
کانون فارغ‌التحصیلان هند طی نامه‌ای سرگشاده‌ به آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی از این دو عضو مجلس خبرگان رهبری خواستند دوستان را مشفقانه به رعایت وفای به عهد و نگاه واقع‌بینانه در انتخابات دلالت نمایید.
درخواست تشکل متکی از رؤسای جامعتین
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، کانون فارغ‌التحصیلان هند که از تشکل‌های زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری است، طی نامه‌ای سرگشاده‌ به آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی از این دو عضو مجلس خبرگان رهبری خواستند دوستان را مشفقانه به رعایت وفای به عهد و نگاه واقع‌بینانه در انتخابات دلالت نمایید تا‌انشا‌الله تمامی تلاش‌ها منجر به انتخاب نامزد اصلح، مقبول و ولایتمدار شد.

متن این نامه به این شرح است:

حضرت آیت الله مهدوی کنی دامت برکاته

حضرت آیت الله یزدی دامت برکاته

با تقدیم سلام و دعای خیر                                                                   

ایام ولادت پنجمین اختر آسمان ولایت و امامت حضرت امام محمد باقر (ع) را خدمت حضرت عالی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم. در آستانه تحقق شعار هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌العظمی خامنه‌ای (دامه عزه) در تحقق حماسه سیاسی و حرکت توفنده ملت مسلمان وانقلابی ایران در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم قرار داریم‌. امید است به فضل الهی با راهبری حکیمانه ولی امر مسلمین و درایت مسئولین و حضور مردم بیدار دل شاهد روزهای پرفروغ سایه که به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی مزین شده است باشیم.

آنچنان که استحضار دارید در این بین تشکیل ائتلاف اکثریت اصول‌گریان به منزله فرایندی مبارک جهت انتخاب نامزد اصلح  مقبول مورد توجه قرار گرفت. حضور دبیر کل این کانون برادر عزیزمان جناب آقای منوچهر متکی با سوابق و توانمندیهای ارزشمند بعنوان یک خدوم راستین ولی امر مسلمین در این ائتلاف و درجمع سایر دوستان اصولگرا مطرح و ایشان در فعالیت‌های شبانه‌روزی در سراسر کشور با هدف ایجاد نشاط و شور در این امر خطیر و به صحنه کشاندن مردم تا کنون نقشی موثر و ممتاز ایفا کرده است.

از ابتدای تشکیل این ائتلاف برای رسیدن به نامزد واحد سازو‌کاری مبتنی بر پذیرش بر اساس نظرسنجی‌های قابل اطمینان نتیجتا اجماع همه اعضای ائتلاف مورد توافق قرار گرفت. جمع‌بندی اکثریت قابل توجه نظرسنجی‌ها حاکی از برتری جناب آقای متکی در بین این جمع بوده است.

اما متاسفانه در لحظات آخر بر خلاف ساز و کار مصوبِ مورد توافق ورق بر می‌گردد و حرکت ناامید کننده‌ای از سوی برخی دوستان منجر به معرفی برادر عزیز و شخصیت محترم دیگری شده است که کمترین اقبال را در تمام نظرسنجی‌ها داشته است.

اینک سوال بزرگ از تمام این عزیزان این است که این آقایان که در ابتدای راه بر عهد خود وفادار نبوده و نیستند چگونه فردا در مقابل پیمان با مردم وفادار می‌مانند!؟

حضرات آیات؛ جناب آقای متکی بر حسب تکلیف و بر آیند از کارشناسی یکسال و نیمه و رصد شرایط کشور و محاسبه درست و حقیقی از توانمندی‌های خویش و اوضاع و مناسبات فعلی کشور مصمم به حضور فعال در عرصه انتخابات هستند‌. اینک جریان اصولگرایی در آستانه یک آزمایش خطیر دیگر است‌. امید است در ادامه راه حضرتعالی دوستان را مشفقانه به رعایت وفای به عهد و نگاه واقع‌بینانه در انتخابات دلالت نمایید تا انشا الله تمامی تلاش‌ها منجر به انتخاب نامزد اصلح، مقبول و ولایتمدار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *