جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱

متکی:درصحنه‌انتخابات حضورخواهم داشت

جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۰۹
کد مطلب: 285825
کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری گفت:بر طبق نظر سنجی که در بین مردم انجام گرفته بنده از بین ائتلاف پنج نفره اصولگرایان در صحنه انتخابات حضور خواهم داشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، منوچهر متکی شامگاه پنجشنبه در جمع مردم ساری با اشاره به دلایل نامگذاری شعار محوری سال از سوی مقام معظم رهبری بنام سال حماسه سیاسی گفت: حماسه سیاسی زمانی مطرح می شود که در کار سخت موانع و توطئه هایی مطرح باشد و برای رفع این توطئه ها نیاز به حماسه سیاسی است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در تلاش هستند تا انتخابات 24 خرداد به حماسه تبدیل نشود، گفت: مردم ایران اسلامی در 24 خرداد سال 92 آنچنان پرشور و حماسی به میدان بیایند که تمام توطئه های دشمنان را نقش برآب کنند.

نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری یادآور شد: حماسه سیاسی یعنی به آخر خط رسیدن آمریکا در سیاست های سلطه طلبانه خود علیه نظام جمهوری اسلامی است.

متکی با انتقاد از وضعیت نابسامان گرانی، تورم و بیکاری درکشور تصریح کرد: توجه به تولید شاه کلید حل مشکل بیکاری و گرانی در جامعه بوده و حل این معضل نیازمند توجه و عزم جدی مسئولان است.

تولید نسخه شفابخش بیکاری

وی با اعلام اینکه تولید، نسخه شفابخش بیکاری است، اظهار داشت:بنده معتقدم دولت یازدهم باید هلهله تولید در کشور راه بیندازد، چرا که تولید تنها علاج کشور است.

متکی افزود: سیستم بانکی کشور بیمار است و اولویت رئیس جمهور آینده باید اصلاح سیستم پولی و حمایت جدی از تولید برای رفع بیکاری و تورم باشد.

وی با اعلام اینکه در دولت های گذشته تولید جایگاه خودش را در کشور پیدا نکرده است، افزود: تولید در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات تحت حمایت نیست.

وزیر امور خارجه دولت نهم افزود: سیستم بانکی ما اشکال جدی دارد و بیمار است و هیچ حمایتی از تولید ندارد و بانک ها هر روز بزرگتر و ساختمان آنها بلندتر می شود اما تولیدکنننده و وام گیرنده هر روز کوچکتر که نشانه بیماری است.

وی ادامه داد: اقتصاد در کشور تنها در حوزه عمرانی و پروژه ای نیست، چرا که اقتصاد بخش مهمی به نام تولید و ثروت را شامل می شود.

متکی افزود: پنج دهک پایین جامعه جزو اقشار آسیب پذیر بوده و با توجه به اینکه هرم جمعیتی در این جمعیت قرار دارند، بنابراین قاعده جمعیتی در هرم اقشار کم درآمد واقع شده است.

این نامزد احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری درپاسخ به سوالی که چه کسی از ائتلاف پنج گانه به عنوان نامزد یازدهمین دوره رئیس جمهوری است، گفت: با نظر سنجی که در بین مردم انجام گرفته بنده از بین ائتلاف پنج نفره اصولگرایان در صحنه انتخابات حضور خواهم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *