چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۱
۱

باهنر: حضورم در انتخابات منتفي است

پنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب: 285813
عضو ائتلاف پنج‌گانه اصولگرايان گفت: با توجه به اينکه اين ائتلاف ابوترابي فرد را به عنوان گزينه نهايي خود معرفي کرده است در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام نخواهم کرد.
به گزارش جهان، "محمد رضا باهنر" دبير کل جامعه اسلامي مهندسين و عضو ائتلاف پنجگانه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره انتخاب ابوترابي فرد به عنوان گزينه نهايي اين ائتلاف گفت: در نهايت مجموعه ائتلاف پنجگانه اصولگرايان تصميم گرفته‌اند که ابوترابي فرد را به عنوان گزينه نهايي ائتلاف در انتخابات رياست جمهوري معرفي کنند.

وي افزود: با توجه به اينکه ائتلاف پنجگانه ابوترابي فرد را به عنوان گزينه نهايي معرفي کرده است بنده در انتخابات رياست جمهوري ثبت نخواهم کرد.

باهنر درباره تاثير نظرسنجي‌ها در انتخاب گزينه نهايي ائتلاف پنجگانه اظهار داشت: متاسفانه اعتقاد دارم نظرسنجي‌ها دير شروع شده بود و نمي‌توانيم نسبت به آن نظر سنجي استناد کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای باهنر! مطمئن باشید اگر کاندیدا هم می شدید، رای شما بیشتر از رای آقای لاریجانی در سال 84 نبود. پس همان بهتر که از ابتدا وارد نشدید.