يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۳
۶

انتقام جریان انحرافی از مردم با گرانی افسارگسیخته

امین توکلی زاده
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 283024
موج تورم و گرانی مردم حماسه ساز را هدف گرفته است. جریانی که روز به روز منحنی نزولی مقبولیت را طی می‌کند و آهسته آهسته دچار ورشکستی می‌شود لذا انتقام عدم استقبال از نمایش‌های انتخاباتی خود را در حوزه اقتصاد از مردم می گیرند.
جهان نيوز - امین توکلی زاده : در آستانه انتخابات ریاست جمهوری موج تورم و گرانی مردم حماسه ساز را هدف گرفته است. جریانی که روز به روز منحنی نزولی مقبولیت را طی می‌کند و آهسته آهسته دچار ورشکستی می‌شود، لذا انتقام عدم استقبال از نمایش‌های انتخاباتی خود را در حوزه اقتصاد از مردم می‌گیرند.
 
شکست شوی تبلیغاتی استادیوم آزادی و کاهش استقبال مردمی در سفرهای استانی ، فضای ناامیدانه‌ای را برای جریان انحرافی ایجاد کرده و با پنجه کشیدن به صورت مردم سعی در تسکین این درد را دارند.
 
جدایی از آرمانها و شعارهای طرح شده در  مسجد دوطفلان مسلم قم در سال 84 قهقرایی استادیوم ازادی را در سال 92 ایجاد می‌کند رئیس جمهوری که با چفیه آمد حالا تقلا می‌کند با زور موسیقی و رقص محلی عده‌ای را گرد خود به تماشا نگهدارد.
 
اما آقای احمدی نژاد این مردم به شما رای  داده‌اند و حق دارند یقه شما را بگیرند و از شما بخواهند پاسخگو باشید. چرا ادعاهای دیروز شما ختم به تورم و گرانی امروز شده است ؟پول نفت پیش‌کش، قیمت گوشت را کنترل کنید .آیا شما دنبال اثبات تئوری غلط شعب ابی‌طالب با گرانی هستید ؟ آیا این حق ملت ایران است که به خاطر تصمیم شما بر دیده شدن کمرشان زیربار گرانی بشکند.
 
شوی افشاگری به جای مبارزه واقعی با فساد اقتصادی مقدمه ایجاد اختلاس سه هزار میلیاردی شد. آیا برای شما همین بس نبود که شما  که مدعی و مظهر مبارزه با فساد بودید در زمان دولتتان این ضایعه اقتصادی اتفاق بیفتد.
 
کجاست روحیه جهادی شما؟ کجاست روحیه مردم‌داری شما؟ کجاست فریاد عدالت خواهی شما؟ از دیروز تا امروز حال شما بدتر شده و ما از فردای شما هراس داریم.خود را دریابید دنیا به آخر نرسیده و شما می‌توانید باقی بمانید هیچکس با شما عناد ندارد و اگر شما مانند گذشته مردم را بفهمید این مردم بخشنده هستند.
 
عاقبت تکبر و غرور، خطبه ناتمام حضور در ختم‌های زنجیره ای است.مردم انتظار دارند شما تا روز آخر خادم مردم باشید نه رئیس جمهوری که نگران رفتن است.
 
برخی می‌گویند ناامیدی شما از رای آوردن آقای مشایی باعث شده که زمین سوخته را اماده تحویل به نفر بعدی کنید. ایا شما هوش مردم ایران را نادیده گرفته‌اید؟ یعنی گمان دارید مردم متوجه حرکت ‌های شما و فشارهای شما بر مردم برای امتیاز گیری از نظام نیستند.
 
آیا گمان دارید افزایش غیرکارشناسی و بدون  پشتوانه 25 درصدی حقوق پاسخگویی گرانی افسار گسیخته هست. این حق مردمی که به شما اعتماد کردند نیست. یادتان نرود اینجا ایران است مردم آن ضریب هوشی بالایی دارند و دشمن این مردم را شناخته و بعید است شما با رفتار خود هوش آنها را انکار کنید. فرصت همچنان باقی، ولی اندک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تنها مردم می توانند مانع این فتنه شوند
Iran, Islamic Republic of
خیلی عالی بود
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
بيم آن درام كه دكتر احمدي نژاد با طناب مشايي به ته چاه سقوط كند و آنچه را كه تا كنون رشته همه را پنبه كند و این پنبه را به آتش خشم ملت خاكستر كند
محمد علی
انشاا... رئیس جمهور اقدامات خوب هشت ساله خود را فدای مقاصد سیاسی و مالی برخی افراد نکند. یا علی
مهدی ب
انشالله مردم بصیر و آگاه ایران با ولایت مداری و با حفظ آرامش اجتماعی خود بار دیگر نقشه های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
محمدرضا توکلی نژاد
با سلام
امیدوارم حداقل اینگونه حرفها به گوش آقای احمدی نژاد برسد. ولی افسوس که نوش دارو پس از مرگ سهراب است و الحمدالله این جریان جایگاه خود را از دست داده