پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

توطئه منافقین در بازار خنثی شد

پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 247984
جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار، با صدور بیانیه‌ای اعلام‌کرد: روز چهارشنبه عده‌ای از منافقین و عناصر مشکوک وابسته به دشمنان اسلام، با ایجاد ارعاب در بازار در صدد تعطیلی بازار برآمدند که خوشبختانه بازاریان مسلمان و متعهد به مقابله با آنها برخاستند و توطئه آنان را خنثی کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در خصوص تحرک مشکوک و خائنانه منافقین، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه خطاب به ملت هوشیار ایران آمده است: انقلاب اسلامی به رهبری هوشمندانه قائد اعظم حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در مسیر نورانی انقلاب مهدوی پیش‌ می‌رود. بدخواهان بدانند علی‌رغم توطئه‌ها و دسیسه‌های فریبکارانه آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل، ملت ایران پیروز است و هیچ خللی در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی نمی‌توانند پدید آورند.

در اطلاعیه جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف آمده است: روز چهارشنبه عده‌ای از منافقین و عناصر مشکوک وابسته به دشمنان اسلام، با ایجاد ارعاب در بازار در صدد تعطیلی بازار برآمدند که خوشبختانه بازاریان مسلمان و متعهد به مقابله با آنها برخاستند و توطئه آنان را خنثی کردند. آنها باید بدانند مورد شناسایی قرار گرفته و در موقع مقتضی از سوی مقامات مسؤول پاسخ تحرکات مشکوک خود را خواهند گرفت.

جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار این نوع اقدامات خائنانه را محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد علی‌رغم انتقادهایی که به عملکرد دولت در حوزه اقتصادی و شخص رئیس‌جمهور داریم، تا پای جان از حیثیت نظام و کشور دفاع می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد دشمنان و به ویژه منافقان به اهداف خود برسند.

ما مطمئن هستیم از این شرایط عبور می‌کنیم و با توانایی‌هایی که داریم، آنچنان مشت محکمی به دهان آمریکا و جیره‌خوارهای آن خواهیم زد که تا مدت‌ها فراموش نکنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *