دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
۲
بروجردی همایش ۱۰۰هزار نفری دولت را غیرقانونی دانست؛

همایش استادیوم آزادی برای ردصلاحیت‌شان کافیست

سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۷
کد مطلب: 281686
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزاری همایش توسط دولت در استادیوم ۱۰۰هزار نفری آزادی را برای رد صلاحیت برگزارکنندگان آن کافی دانست و از شورای نگهبان خواست دقت لازم را در این زمینه داشته باشد.
همایش استادیوم آزادی برای ردصلاحیت‌شان کافیست
به گزارش جهان، علاءالدین بروجردی در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، درباره همایش صدهزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی تهران گفت: برگزاری مراسم تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی، با چنین حجم و برآورد هزینه ای، مسبوق به سابقه نیست و چنین روندی نه در دولت های گذشته دیده می شود و نه حتی در سالهای پیشین دولت فعلی.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه کشور در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، برگزاری مراسم در محل تجمع بزرگی همچون استادیوم ۱۰۰هزار نفری آزادی با بهانه تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی، این ذهنیت را در تمام جامعه ایجاد کرده که این اقدام، یک گردهمایی تبلیغاتی و انتخاباتی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از امکانات دولتی در مراسم مذکور استفاده میشود، این امر مغایرت قانونی دارد و یک تخلف آشکار به شمار می رود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: با توجه به اینکه زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی آغاز نشده، این تخلف قانونی برای رد صلاحیت کسانی که در این عرصه گام میگذارند، کافی است و ارگانهای نظارتی به خصوص شورای نگهبان باید نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

دولت قصد دارد روز ۲۹ فروردین همایش بزرگی تحت عنوان تقدیر از دست اندرکاران سفرهای نوروزی در استادیوم ۱۰۰هزار نفری آزادی برگزار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید مرتضی
Iran, Islamic Republic of
مردم پول کم دارند انوقت اینها می آیند و میلیون ها تومان پول خرج می کنند که چه؟
احتمالا همه هم با هواپیما دارند به تهران می آیند!!!
Iran, Islamic Republic of
جریان اصلاحات در سال 88 تا دید مقبول مردم نیست و رای نمی آورد شروع کرد به شایعه پروژه تقلب و مظلوم نمایی و ..... موج سواری و خلق فتنه 88 ....
جریان انحرافی هم تا دیده رای نمیاره شروع کرده به مظلوم نمایی ...... همایش بهونه است برای خودزنی سیاسی... سیستم فکری جریان انحرافی به این نتیجه رسیده که افکار عمومی رو مشغول خودش کنه تا بگه ما خواست مردم هستیم ولی حکومت نذاشت ...حالا یا با خودزنی یا با چیز دیگه ...اینا میخوان ردصلاحیت بشن تا موج سواری کنن.... تو زمین جریان انحرافی بازی نکنید...