دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

دیدار بروجردی با دبیرکل حزب‌الله لبنان

سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 310750
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رأس هیأت پارلمانی با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و آخرین وضعیت تحولات منطقه را با وی مورد تبادل نظر قرار داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در رأس هیئت پارلمانی کشورمان شامل جواد کریمی قدوسی و فتح الله حسینی با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و آخرین وضعیت تحولات منطقه را با وی مورد تبادل نظر قرار داد.

در این دیدار که با حضور غضنفر رکن‌آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان انجام شد، بروجردی با اشاره به دیدار خود با رئیس جمهور و دیگر مقامات کشور دوست سوریه، روحیه بالا و آمادگی کامل ارتش، مردم و رهبران این کشور برای دفاع از کشورشان در برابر هر گونه تجاوزی را ستود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد آمریکا باید قبل از دست زدن به هر تصمیم غیرعقلانی، پیام‌های جهانی را درک کرده و از فرصت موجود برای نجات خود و هم‌پیمانانش از این ورطه خطرناک استفاده کند.

وی همچنین ضمن تأکید بر موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ثبات و وحدت ملی لبنان، ابراز امیدواری کرد با تشکیل کابینه جدید لبنان، زمینه‌ةای همکاری‌های هرچه بیشتر بین دو کشور گسترش یابد.

سید حسن نصرالله نیز با اشاره به اینکه در پشت ماجراجویی‌های آمریکا در منطقه، برنامه‌ریزی‌های فتنه‌انگیز لابی صهیونیستی قرار دارد، تأکید کرد که علی‌رغم سیطره شبکه صهیونیستی بر بزرگترین شبکه‌های رسانه‌ای جهان و جنگ رسانه‌ای موجود در جهت وارونه جلوه‌دادن حقایق صحنه سوریه، تنها ماندن آمریکا در عملی کردن تهدید نسنجیده خود علیه سوریه نشانه عدم مقبولیت توجیهات غیرمنطقی آمریکایی- صهیونیستی در جهان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *