يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
علاء الدین بروجردی در دیدار با بشار اسد:

واشنگتن به هشدارهای تهران توجه‌ نکرد

يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 310292
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس کشورمان روز گذشته در دیدار با رئیس جمهور سوریه گفت: واشنگتن به هشدارهای تهران مبنی بر کاربرد سلاح شیمیایی از سوی تروریست‌ها علیه مردم سوریه توجه نکرد.
واشنگتن به هشدارهای تهران توجه‌ نکرد
به گزارش جهان، تسنیم به نقل ازخبرگزاری فرانسه نوشت: هئیت پارلمانی کشورمان که در دیدار با بشار اسد رئیس جمهور سوریه هرگونه حمله احتمالی آمریکا به این کشور را محکوم کرد.

بروجردی در دمشق گفت:« به نمایندگی از جمهوری اسلامی مخالفت خود را با هرگونه دخالت نظامی در کشور سوریه اعلام می کنیم.» وی افزود:« تهران نسبت به اقدام تروریست‌ها در استفاده از سلاح شیمیایی واشنگتن را مطلع کرده است، اما متاسفانه آمریکا هشدارهای ما را جدی نگرفت.»

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود:« جمهوری اسلامی کاربرد سلاح شیمیایی توسط گروه های تروریست علیه مردم سوریه را به شدت محکوم می‌کند.»

علاء الدین بروجردی روز گذشته(شنبه) در راس هیئتی ۳ نفره از نمایندگان مجلس شورای اسلامی وارد دمشق شد و با مسئولان عالی رتبه این کشور درباره آخرین تحولات بحران سوریه به رایزنی پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *