سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۲
پشت پرده اختلافات اخیر وزنه برداری؛

رضازاده و باقری توپ را به زمین رفیق سابق شان انداختند!

شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 281138
سرمربی تیم ملی اخیرا در برخی محافل با نام بردن از یک وزنه بردار سابق مدعی شده که وی با بهداد سلیمی ارتباط نزدیکی دارد و به این وزنه بردار و چند نفر دیگر خط می دهد.
رضازاده و باقری توپ را به زمین رفیق سابق شان انداختند!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، اختلافات اخیر در سطح ملی موجب شده تا بسیاری از علاقه مندان به رشته وزنه برداری نگران آینده این رشته باشند.

این روزها ملی پوشان مدال آور وزنه برداری از هر بهانه ای برای موضع گیری علیه کوروش باقری سرمربی تیم ملی استفاده می کنند و همین موضوع موجب شد تا حسین رضا زاده در مصاحبه ای به انتقاد از این ورزشکاران ودفاع از کوروش باقری بپردازد.

مصاحبه های معنادار رضازاده

رضازاده اخیرا در مصاحبه های خود در لفافه به نقش افرادی اشاره کرده که به بهداد سلیمی و دیگر ملی پوشان خط می دهند و علت العلل اختلافات اخیر را همین موضوع دانسته است.

کوروش باقری نیز اخیرا در برخی محافل با نام بردن از یک وزنه بردار سابق مدعی شده که وی با بهداد سلیمی ارتباط نزدیکی دارد و به این وزنه بردار و چند نفر دیگر خط می دهد.

حسین رضازاده از بدو حضورش در راس فدراسیون وزنه برداری یک مخالف جدی داشت و همواره انتقاد وی را می شنید و وی کسی نبود جز «حسین توکلی» وزنه بردارطلایی المپیک سیدنی و رفیق سابق رضازاده و باقری!

رفیق قدیمی علیه فدراسیون؟!

رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری این روزها در محافل غیر رسمی از نقش توکلی در اختلافات اخیر سخن می گویند و معتقدند بهداد سلیمی و دیگر وزنه برداران المپیکی با توجه به دوستی این روزهای شان با حسین توکلی و اینکه در محل های مختلف به همراه او دیده شده اند لذا از این وزنه بردار پر افتخار سابق که دل پری از باقری و رضازاده دارد خط می گیرند.

از سوی دیگر کوروش باقری احساس می کند که اینان درصدد رساندن توکلی به سرمربیگری تیم ملی هستند؛ موضوعی که با توجه به حضور حسین رضازاده در راس فدراسیون وزنه برداری بعید است محقق شود.

سکوت طرفین

بحث دخالت حسین توکلی در دعواهای اخیر وزنه برداری تا این لحظه نه از سوی رضازاده و باقری رسما مطرح شده و نه بهداد سلیمی و دیگران واکنشی به این شنیده ها نشان داده اند، از سوی دیگر حسین توکلی در شرایط فعلی علاقه ای به اظهار نظر نشان نمی دهد و تلاش خبرنگار جهان برای یافتن وی بی حاصل بوده است.

تذکر برخی مراکز

لازم به ذکر است که طی ماههای اخیر موضوعات دیگری در این زمینه به گوش رسیده است و برخی بر این نظرند که اختلافات اخیر ریشه های دیگری نیز دارد که به موضوعات فنی ارتباط نداشته و برخی رفتارهای بیرون ورزش یکی از طرفین درگیر این چالش، در بروز مشکلات کنونی نقش داشته است، رفتارهایی که شنیده می شود برخی مراکز درباره آنها تذکر هایی را داده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *