جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۲
۹
یارانه 250هزار تومانی حق مردم است

شعار یارانه‌ای احمدی نژاد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

جمعه ۲۳ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 280974
هنوز اطمینان دارم که با یک حرکت آرام و آسان می‌شود ماهی 250 هزار تومان به مردم داده و این حق مردم است،
شعار یارانه‌ای احمدی نژاد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش جهان، رییس جمهور در جمع مردم شهرستان شاهرود با بیان اینکه ایران نیازی به بمب اتم ندارد و اگر روزی لازم باشد، دشمنان از منطقه پارو شوند، همین جوانان با اراده و اندیشه خود می‌توانند این کار را انجام دهند، گفت: در حقیقت بمب اتم حقیقی ما جوانان و اندیشه آنان است.
بخشی از سخنان رئیس جمهور به شرح زیر است:

احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: در هشت سال گذشته در بعضی از بخش‌ها به میزان ده‌ها برابر کار انجام شده است و علت اصلی آن این است که دولت به قدرت و توان ملت اعتماد کرده و راه‌ها را برای حضور آنان باز کرد.

رییس جمهور به تشکیل ستاد کشاورزی و معدن از سوی دولت اشاره کرد و گفت:‌ ستاد کشاورزی بنا دارد زمین، منابع، فرصت‌ها و تسهیلات لازم را در اختیار فارغ‌التحصیلان کشاورزی قرار دهد تا آنان در این عرصه فعال شوند و امروز نیز در جلسه کارگروه کشاورزی و معدن تصمیم گرفته شد که 250 میلیارد تومان علاوه بر سهمیه‌های قبلی برای پشتیبانی از کشاورزی و 250 میلیارد تومان نیز به بخش معادن اختصاص یابد.

احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: باید فرصت بدهیم تا آحاد مردم رشد یافته و قوی شوند و نباید چنین شود که تمام فرصت‌ها و امتیازات در اختیار عده‌ قلیلی باشد.

رییس جمهور با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: هنوز اطمینان دارم که با یک حرکت آرام و آسان می‌شود ماهی 250 هزار تومان به مردم داده و این حق مردم است، متأسفانه عده‌ای در مسیر اجرای کامل این طرح بهانه‌ و مانع‌تراشی ایجاد کردند در حالی که هدفمند کردن یارانه‌ها مهم‌ترین طرح اقتصادی کشور است.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به طرح موضوع حماسه سیاسی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: حماسه سیاسی بدین معناست که کارها در اختیار مردم قرار گیرد زیرا هر جا که ملت وارد شده و تصمیم گرفتند، تصمیم درستی بوده است.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: رهبری عزیز فرمودند که یک رای بیشتر ندارند و کسی هم از آن اطلاع ندارد، طرح این موضوع معنا دارد و آن یعنی اینکه انتخاب حق مردم است و ملت باید تصمیم‌ بگیرد و زمانی که یک ملت دسته‌جمعی برای خدا تصمیم می‌گیرد، تصمیم او الهی و انقلابی است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: اگر قرار است، حماسه اقتصادی و سیاسی محقق شود، باید کار دست مردم باشد. البته رهبری عزیز هم از جایگاه برجسته‌ایی هدایت جامعه را برعهده دارند و جامعه و مردم پشت سر رهبری حرکت می‌کنند.

رییس جمهور تأکید کرد: هیچکس نباید رهبری را در انحصار خود بداند و به بهانه طرفداری از رهبری عده‌ای را کنار بزند. رهبری متعلق به همه ملت ایران است، همه ملت بزرگ ایران در راه انقلاب و ارزش‌های الهی و خط نورانی امامت و ولایت قرار دارند و سرنوشت خود را بهتر از دیگران تشخیص می‌دهند.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: باید همه سلایق در عرصه انتخابات حضور داشته باشند تا حماسه عظیم سیاسی برپا شده و دشمنان برای همیشه مأیوس گردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با همه این حرفا مشایی باید رد صلاحیت شه دوست قدیمی
سید
راست میگه ماهی 250000 تومان میده در عوض ماهی 2500000 تومان هزینه اضافی ایجاد میکنه !
جلیلیان
Iran, Islamic Republic of
همه ی سعی رئیس جمهور وارد کردن مشایی به عرصه ی انتخابات است .
درود بر دولت خدمتگذار
تبریزی
این شعارها هشت سال است که داده می شود ولی خبری از عمل نیست.
دمت گرم......
من
دیگه حرف مفت نزن جهان!
همه کورها هم میبینن که داره به مردم یارانه میده
چه شعاری!!؟؟
نجف زاده
United States
خدا حفظش کنه بابام 59سالش هست تا قبل از یارانه ها حساب بانکی نداشت الان ماهی 300000تومان پول توحسابش هست.
اصلاحات چه گلی برسر مازد؟
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
هنوز اعتقاد دارند که با یک حرکت آرام و آسان می توان ماهی 250000 تومان به مردم داد و با بالا بردن قیمتها به این بهانه ماهی 500000 توان از جیب مردم برداشت !!! البته به آرامی و آسانی !!!