پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۰

واکنش آیت الله جزایری به شعار تحریک‌آمیز احمدی‌نژاد

شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۱:۲۱
کد مطلب: 281070
نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این که افزایش یارانه ها در برهه کنونی به صلاح کشور نیست، ابراز داشت: اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه ها مضر است؛ چراکه مردم به همین مبلغی که به آنها پرداخت می شود قانع هستند و انتظار دارند که قدرت خرید آنها متزلزل نشود.
واکنش آیت الله جزایری به شعار تحریک‌آمیز احمدی‌نژاد
به گزارش جهان، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه امروز بیست و سوم فروردین ماه در دیدار با جمعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، محورهای سخنان خود را به فاز دوم هدفمندی یارانه ها، گرانی ها و تورم بالا در کشور و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اختصاص داد و گفت: طرح هدفمندی یارانه ها در گذشته کمکی برای مستضعفان و روستاییان بوده است اما در این وضع گرانی اجرایی ساختن آن سبب آشفتگی جامعه می شود و باید تا همین حد نگه داشته شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اثرات منفی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بیشتر از اثرات مثبت است، اظهار داشت: با اجرای فاز دوم تلخی ها و مشقت ها بر شیرینی ها و لذت ها غلبه خواهند کرد و تا همین حد کافی است و تدبیری جهت کنترل گرانی ها در کشور اندیشیده شود.

رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که افزایش یارانه ها در برهه کنونی به صلاح مملکت نیست، ابراز داشت: اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه ها مضر است؛ چراکه مردم به همین مبلغی که به آنها پرداخت می شود قانع هستند و انتظار دارند که قدرت خرید آنها متزلزل نشود.

به گزارش جهان، رییس جمهور در سفر به شهرستان شاهرود گفته است: اطمینان دارم که با یک حرکت آرام و آسان می‌شود ماهی 250 هزار تومان به مردم داده و این حق مردم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره و خاطرنشان کرد: مسأله انتخابات بسیار مهم است که در این عرصه باید از نظرات یکدیگر استفاده کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که مسأله انتخابات شوراهای شهر و روستا در خوزستان بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: نتایج گذشته انتخابات شوراهای شهر و روستا در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان بسیار نا امید کننده بوده و سبب دل آزردگی بسیاری از مؤمنان و دلسوزان شده است.

وی با بیان این در انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا در خوزستان باید افراد مؤمن و مورد اعتماد وارد عرصه شوند، اظهار داشت: گروه هایی از مؤمنان پیش قدم شوند و لیست ارائه دهند در غیر این صورت شاهد تشتت آرا خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این در شهر اهواز باید افراد اصلح رأی بیاورند، تصریح کرد: گروه ها با احساس مسؤولیت وارد انتخابات شوراها شوند و از حذف، انحصارطلبی و تخریب دیگران پرهیز کنند؛ چراکه نیروهای متدین و دلسوز در همه اقوام خوزستان فراوان هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که در انتخابات شوراهای شهر و روستا شایسته گرایی را ملاک قرار دهیم، اظهار داشت: اهواز در چند دوره اخیر از انتخابات شورها عاقبت خیر نبوده است که از همه عزیزان نمایندگان و ائمه جمعه خواستاریم که افراد دلسوز و متدین را برای حضور در انتخابات را تشویق کنند.
مرجع : رسا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
بعضی ها تو هر زمینه ای اظهار نظر می کنند اما یه عده حتی اجازه سخن گفتن هم ندارند.
واقعا عاشق این یه تیکش هستم...
"شیرینی ها و لذت ها"
بركت اين روحانيان شجاع مايه مباحات است
با تمام احترامی که برای ایشون قائل هستم ولی فکر نمیکنین در این زمینه اهل اقتصاد باید نظر کارشناسی بدن؟
یارانه 250هزارتومانی دیگه نیاز به کارشناسی داره که شما میگید حتما باید یه اقتصاددان نظر بده؟!!! اصلا به نظر خودشما واقعا انجام شدنیه؟
دهاتی
پول دادن دست مردم ، خیانت به مردم و مملکته. این پولها بجای دست مردم دادن، باید به سمت تولید و بخش کشاورزی و صنعت برود. شما را به خدا قسم فاز دوم را اجرا نکنید.
Iran, Islamic Republic of
عزیز من تا آنجا که می دانیم تولید باید کمک رسان بودجه کشور باشد اما متاسفانه برخی در ایران این جور جا انداخته اند که تولید باید مصرف کننده بودجه باشد؟؟ می شود بگویید در کشورهایی که نفت ندارند تولید است که بودجه کشور را تامین می کند یا اینکه تولید ندارند و کار دیگری می کنند؟؟ گریه آور است که برخی می خواهند بودجه نفت به جای اینکه در اختیار مردم باشد در اختیار تولیدکنندگانی باشد که معلوم نیست چه کسانی هستند می شود به نام و نشان تولیدکنندگان کشور را نام ببرید تا مردم متوجه شوند اگر بهای حاملهای انرژی گران شد درآمد حاصله در اختیار چه کسانی قرار می گیرد و بهتر متوجه شوند چه کالاهایی نباید گران شوند
Iran, Islamic Republic of
وقتی با اجرای مرحله اول هدفمندی، هزینه تولید بالا رفت، دولت سهم بخش تولید از یارانه ها را پرداخت نکرد و همین باعث بالارفتن قیمتها، تورم و مشکلات بسیار در بخش تولید شد؛ زیاد کردن یارانه ها فقط باعث بالا رفتن تورم میشه.
مجید
یارانه ۲۵۰ هزار تومن = تورم ۲۵۰ درصد
چه شود....
یه نفر
United Kingdom
واقعا درسته... گرونی کنترل بشه بهتره تا اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه...درود بر سید