جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مادر جوان از مرگ حتمی نجات یافت

جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 278055
زن ۳۲ ساله شوش که با مراجعه به مطب یک پزشک زنان و زایمان شهرستان شوش دچار بیهوشی و شوک شده بود با کمک نیروهای اورژانس و پزشک مطب از مرگ حتمی جان سالم به در برد.
مادر جوان از مرگ حتمی نجات یافت
 به گزارش جهان به نقل از فارس،  پیش از ظهر امروز با اقدام به موقع و سرعت عمل یک پزشک جراح زنان و زایمان شهرستان شوش و تیم اورژانس، مادری در این شهر جان دوباره‌ای یافت.
 
نسیم نامی  در این خصوص گفت: پیش از ظهر امروز خانمی که با شکایت از درد شکم و علائم شک تشخیص کیست تخمدان به مطب مراجعه کرده بود، دچار بیهوشی و شوک شد.
 
وی افزود: با توجه به وضعیت و علائم ظاهری بلافاصله با کمک نیروهای اورژانس 115 اقدامات اولیه احیا انجام گرفت و بیمار به بیمارستان نظام مافی شهرستان شوش منتقل شد
 
این جراح زنان و زایمان در ادامه اضافه کرد: بیمار با فشار ماکزیمم شش و می‌نییوم صفر به زایشگاه منتقل شد که بعد از انجام کارهای مقدماتی بیمار به اتاق عمل انتقال یافت و عمل لاپاراتومی انجام گرفت.
 
نامی افزود: به دلیل مشاهده چند لیتر خون داخل شکم علت درد شکم حاملگی‌ای پی «حاملگی در لوله» بوده که خوشبختانه با انجام به موقع عمل لاپاراتومی بیمار از مرگ حتمی نجات یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *