دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۱
زاکانی:

فتنه‌گران جایی در انتخابات 92 ندارند

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 276126
دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: فتنه‌گران جایی برای انتخابات 92 نداشته و تمام احزاب می‌توانند در چارچوب قانون اساسی فعالیت کنند.
به گزارش جهان،علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس در بویین زهرا با بیان اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی تاکنون آزاد بوده است، اظهار داشت: احزاب و گروه‌های مختلف می‌توانند در چارچوب قوانین نظام اسلامی با مشارکت فعال در صحنه سیاسی کشور نقش‌آفرینی کرده و هیچ مانعی برای فعالان در عرصه سیاسی کشور در چارچوب قوانین نظام اسلامی وجود ندارد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: تجربه 34 ساله انقلاب اسلامی بر این است که اگر کسانی که با زیاده‌طلبی و فتنه‌گری به دنبال دست‌یابی نکاتی فراتر از حضور فعال در انتخابات هستند قطعا ملت دست رد به سینه آنان زده و فتنه‌گران را مردود می‌کنند.

وی عنوان کرد: اگر کسانی به دنبال حضور فعال در انتخابات هستند به اعتقاد بنده زمینه برای فعالیت آنان مهیا بوده و باید در عرصه انتخابات حاضر شوند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ابراز داشت: البته کسانی که بر ضدیت با نظام اسلامی و مردم اقدام کرده و با فتنه‌گری خویش اسباب صدمات جبران‌ناپذیر را برای انقلاب اسلامی فراهم کرده و بدون عذر‌خواهی از مردم و جبران گذشته با مطالبه‌گری مجدد خواستار حضور در صحنه هستند پاسخ مردم به آن‌ها روشن بوده و از این زیاده‌طلبی خویش هیچ سودی نمی‌برند.

زاکانی با بیان اینکه ملت مسلمان ایران تاکنون نشان داده است که از یک بصیرت مثال زدنی برخوردار است، تصریح کرد: حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و صحنه‌های دفاع برای ملت مسلمان ایران به یک اصل بدل شده است.

وی با بیان اینکه مردم کسانی را که مقابل انقلاب اسلامی قد علم کرده و مانع‌ شوند، کنار زده و از آنان عبور می‌کنند، افزود: در حماسه باشکوه راهپیمایی سال جاری بار دیگر ملت ایران استمرار و پیوستگی خویش با آرمان‌های انقلاب و میراث گران‌بهای امام(ره) و شهدا را اعلام کرده و با آنان تجدید عهد و میثاق کردند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان وجود چنین مردم رشید و قهرمان‌پرور باشند، عنوان کرد: ملت تاکنون در کمال سختی‌ها راه شفاف دفاع از اساس اسلام و انقلاب را به‌ درستی تشخیص داده و با تمام وجود در عرصه انجام تکلیف حضوری آگاهانه و با نشاط داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *